Tällaisella otsikolla löytyi ilmoitus jonka mukaan 27v neitonen. Onko joku kollega suorittanut koelennon.
Uutiset:
Sain vastausta todella viiveellä, vain 120 puolikas tunnista ja 180 tunnista, heräsi tässä kohtaa epäilys.
Sitten tuli epämääräisesti mitä saa tehdä. Hän ei tuntunut itsekään varmalta mitä ehtoja kirjoittaa.
Ei siinä mitään varausta vaan menemään ja ohjeet pelipaikalle.
Sain osoitteen…. Grilliin ?? Siis hän ohjasi mut osoitteeseen jonka sijainti olikin eräs grillikioski. Ja en lukenut karttaa väärin tässä osoitteessa ei ole lainkaan mitään muuta kuin kyseinen grilli. No ihmettelin alunperinkin kun ei mitään vihjeitä talon numerosta tai edes onko vaikka esim C vai D tai muuta…
En tiedä tekikö mulle vain jäynää oliko vika mun viestissä ?? Fiksusti mielestäni lähestyin. Mulle teki tällaisen tempun ehkä jotain muuta onnistaa täällä?
Siis kyllä näin suurin osa mimmeistä tekeekin ja ymmärrettävää
Mutta en saanut siis tämän jälkeen enää lisää tietoja. Vastasi hitaasti viesteihin ja paikan päällä viestit loppuivat kuin seinään. Reissu oli turha
Ottiko sitten jonkun toisen asiakkaan mun tilalle vai alkoiko jännittää en tiedä mitä tapahtui, silksi sanoinkin ehkäpä jotain toista on onnistanut ? En tiedä mikä meni väärin oharin syyksi
Onko kukaan muu saanut tavattua
Aaa mulla meni jotenkin ohi toi että Pezku oli saapunut grillille ja sen jälkeen kokenut oharit.
Ite olisin ottanut harmitukseen makkaraperunat ja lihiksen kaikilla mausteilla.
Kävi mun luonani. On oikein kiva herkkä nainen. Taitaa olla hyvinkin aloittelija. Aion pyytää toistekin kylään. En sen tarkempia raportteja aio tehdä. Kuvat ovat aidot.
Kävi mun luonani. On oikein kiva herkkä nainen. Taitaa olla hyvinkin aloittelija. Aion pyytää toistekin kylään. En sen tarkempia raportteja aio tehdä. Kuvat ovat aidot.
Oharit ovat siinä tapauksessa varmaankin aloittelijana olemisen piikkiin.
Aaa mulla meni jotenkin ohi toi että Pezku oli saapunut grillille ja sen jälkeen kokenut oharit.
Ite olisin ottanut harmitukseen makkaraperunat ja lihiksen kaikilla mausteilla.
^^ Ei ole kerta eikä kaksi kun olen saanut osoitteen, saapunut paikalle ja ilmoitettuani tulostani saanutkin uuden, lopullisen osoitteen kadun toiselta puolelta tjms. Ymmärrettävää etteivät kaikki välttämättä halua antaa oikeaa osoitettaan ennen kuin asiakas on oikeasti saapunut paikalle, varmaankin pieni turvatoimenpide.