Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Musiikki tapaamisilla?  (Luettu 1970 kertaa)

Poissa Lumijuliia

• Jr. Member
  • Galleria (16)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Musiikki tapaamisilla?
« Vastaus #20 : Marraskuu 19, 2024, 14:04:34 »
Mä oon monesti miettinyt pitäisikö laittaa jotain taustamusiikkia kun duoillessakin on musaa taustalla, mut sit taas mietin et kun kuuntelen itse elektronista niin siinä sit olis asiakkaalle ihmettelemistä kun kunnon drum and bass pauhais kajareista hih.. no ei sentään laittaisin kyllä tapaamiselle vähän eri soittolistat kuin mitä mulla treenatessa soi 🤣
Tuo kyllä varmasti hyvin toimii huomaamattomana kellona monella tai sit muuten vain rentoutukseen vaikka hieronnassa esim.
Lumijuliia ~ Petite naapurintyttö Varsinais-Suomesta 😘 ❤️

Poissa FuckBerry

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #21 : Marraskuu 19, 2024, 15:06:04 »
Toi on varmaan vähän niin ja näin. Soittolistalla saa ajan mitattua mukavasti, toki tietty musiikki olis kiva olla sellaista mistä asiakas tykkää kuunnella.

Tietty musiikilla saa rentouduttua ja luotua tunnelmaa ja ehkä jopa jännitystä laskemaan.

Lumijuliia, eikös sut vähän yllätetty hyvällä musiikilla taannoin "takkatulen" äärellä?🤭

Poissa Mimmi Makia

• Newbie
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #22 : Marraskuu 19, 2024, 22:55:27 »
Kerran menin tapaamiseen Ozzy Osbourne-paidassa, jolloin neito kysyi, laitetaanko jotain rokkia tai metallia soimaan. Vastasin, ettei mielellään mitään rajua musaa, jokin rauhallinen sen sijaan käy. Juuri nyt en muista, laittoiko hän soimaan mitään vai meniko tapaaminen vain rakkauden ääniä kuunnellessa. Minua ei häiritse, jos tapaamisella soi jotain, mutta mieluiten jätän musat muihin tilanteisiin.
Haha, kyseinen neito taisi olla minä :headbang: Muistaakseni päädyin laittamaan jotain rauhallista taustajazzia tmv :)

Poissa Lumijuliia

• Jr. Member
  • Galleria (16)
« Vastaus #23 : eilen kello 11:50:45 »
Toi on varmaan vähän niin ja näin. Soittolistalla saa ajan mitattua mukavasti, toki tietty musiikki olis kiva olla sellaista mistä asiakas tykkää kuunnella.

Tietty musiikilla saa rentouduttua ja luotua tunnelmaa ja ehkä jopa jännitystä laskemaan.

Lumijuliia, eikös sut vähän yllätetty hyvällä musiikilla taannoin "takkatulen" äärellä?🤭

Hih, ja mukava yllätys olikin 🤭😘
Lumijuliia ~ Petite naapurintyttö Varsinais-Suomesta 😘 ❤️

Poissa samuel

• Full Member
« Vastaus #24 : eilen kello 19:46:03 »
^^hiljasella soitan, niinkuin taustaksi. Viiden cd.n vaihtaja takaa musiikin riittävyyden pidemmällekin tapaamiselle... Harva asiakas tosin kiinnittää enempää huomiota koko musiikkiin.

Juurikin näin. Itse en esim muista kuulleeni musiikkia, mutta on siellä taustalla toki jotain voinut soida. Keskittyminen on ollut muualla. 😄

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #25 : eilen kello 21:44:53 »
Kunhan ei räppi soi tai tirppa nukahtaa
KäteenHeiluttaja