Uutiset: SeksiSaitti toivottaa kaikille foorumilaisille leppoisaa joulunaikaa!

Kirjoittaja Aihe: Teetkö kotikäyntejä?  (Luettu 440 kertaa)

Poissa Banana

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Teetkö kotikäyntejä?
« : eilen kello 19:09:26 »
Täällä oli aihe mitä hassua on tapahtunut tapaamisen aikana. Kysytään vähän samalaista. Miten tytöt suhtautuu käydä asiakkaan luona?
Vuosien varrella olen usein törmännyt tyttöihin jotka ovat joskus "uransa" aikana tehnyt kotikäyntejä mutta lopettanut siksi että siitä on ollut niin usein todella huonoja kokemuksia.
Miten monta teistä tytöistä tekee kotikäyntejä tai menee asiakkaan hotellihuoneeseen, tai onko tämä vain ulkomaalaisten tyttöjen ja uusien amatööri tyttöjen touhua?
Montako kaveria täällä on saanut Suomalaisen tytön käymään omassa paikassa tai hotellissa?
Mitä kaikkea hassua on kotikäynneillä tai hotellissa tapahtunut?
Miten paljon aikaa kuluu kun menee asiakkaan luokse ja takaisin? Voisi nopeasti arvata että n. 30-45min suunta?
Sehän on aikaa kun luuriin voi kyllä vastailla, mutta ei voi ottaa vastaan toista maksavaa asiakasta kun on matkalla johonkin tai odottaa pihalla taksia tai asiakasta.
Miten paljon te tytöt otatte tai ottaisitte ylimääräistä, jos teette n.s. outcalleja.
Moni tyttö ei varmaan ole puukattu ihan 100% ajastaan, mutta miten paljon ylimääräistä otatte siitä ajasta kun menee vain matkaan että kannattaa edes mennä?
Käytättekö hitaita julkisia, taksia tai omaa autoa?
Kuinka usein poka perillä menee puihin tai nukahtaa eikä vastaa?
Suostuuko asiakas tilaamaan teille taksia hakemaan?
Miten yleistä se on että asiakas perillä alkaa tinkaamaan tai haluaa muuttaa sovitut asiat mitä voisi tapaamisessa tehdä ja ei, ja mitä sisältyy jo sovittuun hintaan?
Onko perillä usein ollut enemmän miehiä kuin vain asiakas?
Onko asiakas usein niin humalassa että ei pysty? Vuosien varrella olen kuullut tytöiltä miten asiakas on valittanut tytölle että "paska huora" kun itse niin humalassa että ei pysty seksiin.
Miten usein olette huomannut että asiakas yrittää tallentaa aktin videolle? Salakuvaaminen kun on rangaistava teko!
« Viimeksi muokattu: eilen kello 19:11:22 kirjoittanut Banana »

Poissa JuliaK

• Hero Member
  • Galleria (17)
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Teetkö kotikäyntejä?
« Vastaus #1 : eilen kello 19:31:03 »
 Teen kotikäyntejä lähialueella, tai tekisin jollei homma tyssäis yleensä siihen kun omien polkuhintojeni päälle pyydän 20-50€ matkasta. Kuljen aina omalla autolla joten matkaan menevä aika ja vaiva on melko minimissä.
Tähän viiteen vuoteen kun olen lajia harrastanut, ne muutamat kerrat kun koti- tai hotellikäynti on oikeasti toteutunut, ovat kyllä sujuneet ihan mallikkaasti.
Nokialla 26.12.-2.1.

Poissa Stands

• Hero Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #2 : eilen kello 19:35:42 »
Banaani ei kyllä ole mikään aloittelija.
"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"

Poissa JuliaK

• Hero Member
  • Galleria (17)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3 : eilen kello 19:47:58 »
No samaa olin sanomassa kun ko. kommentti olikin poistettu😂
Nokialla 26.12.-2.1.

Poissa Lumijuliia

• Full Member
  • Galleria (27)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #4 : eilen kello 20:17:41 »
Teen kotikäyntejä, sekä hotelliin että asiakkaan luo.
Matkoihin menee vähintään 30 min yhteen suuntaan, usein myös tunti. Eli meno sekä paluu on tyypillisesti mulla yhteensä 2h tai yli. Asiakkaat ottavat useimmiten tunnin tai kahden tapaamisen luonaan, hotelliin usein 30min tai tunti, toki vaihtelua on. En veloita matkakuluja, ja outcall hinnastoni on sama kuin incallissa. Ainoastaan 15 min aikaan otan outcallissa 20 euron lisän, sillä jos matkustan 2h vain vartin tapaamiseen, tuo 20 euron lisä tulee ajastani. Kuljen bussilla ja useimmiten asiakkaat ovat lähikaupungista, siksi matkaa on. Tähän lisäksi kävelymatka pysäkille jne. 20 min. Eli joskus yksi tapaaminen onkin puolen päivän ohjelma 🤭 Incallissa toki päivään mahtuu useampi asiakas. Outcallissa päivän maksimi onkin yleensä 1-2.

Olen onnistunut välttää Ohari-Ollit sun muut, eli asiakkaat ovat olleet ihania ja hyvin käyttäytyviä. Tasan kaksi kertaa on joku no show hupivarailija kohdalle osunut.
Petite seuralaisesi Varsinais-Suomesta 😘 ❤️

Poissa Lapinkeisari

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : eilen kello 20:36:24 »
Marraskuussa asuin muutaman päivän hotellissa Mannerheimintiellä. Yhdeksi illaksi tilasin suomalaisen pt:n joka tekee vain outcallia, tuli muistaakseni Vantaalta julkisilla. Odotin hotellin aulassa kun siellä ei pääse kulkemaan ilman korttiavainta. Hinnaksi sovittiin kaks sataa tunnista, joka oli mielestäni edullinen. Kauniin, siistin ja nuoren neidon kanssa vietin täydellisen gfe-session joka kesti sen tunnin ja vähän ylikin. Tyttö poistui julkisilla ja Lapin mies jäin nukkumaan onnellisena huoneeseensa.

Kun valintaa tein niin huomasin että aika moni pt tekee Hkissä ainakin hotellikäyntejä, toki hinnat vaihtelevat.

Poissa palvelunostaja

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #6 : eilen kello 20:38:33 »
Olen kutsunut kuusi eri suomityttöä outcalliin erilaisiin airbnb-majoituksiin viidessä eri kunnassa. Tytöistä viiden kanssa kyseessä oli ensitapaaminen.

Heistä ainakin neljä on sellaisia että kuvittelisin lähes kaikkien skenessä edes muutaman vuoden olleen tietävän vähintään nimeltä. Kaksi muutakin ihan aikuisia ihmisiä, mutta ei niin tunnettuja, ja muistaakseni eivät ole kirjoitelleet tänne.

Yksi otti lisäkorvauksen ja senkin ennakkoon, mutta tässä oli kyseessä kohtuullisen pitkä matka omalla autolla.

Kolme muuta on tullut omalla autolla, yksi jonkun kyydillä, ja yksi tuli kävellen omalta keikkapaikaltaan.

Yksi ajoista oli tunnin, muut kahden.

En ollut kertaakaan kännissä, mutta kerran sain vittuilua koska mulla oli alkoholitonta saunakaljaa. Olen ollut yksin ja on ollut oikea määrä rahaa tarjolla.

Poissa Livya

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : eilen kello 20:50:06 »
Mie teen sekä kotikäyntejä, että hotelli vierailuja kohtuullisen matkan päähän omasta pääpaikasta. En ole ottanut ylimääräistä, vaan samoilla hinnoilla mennyt kuin incall. Toki sitten jos ruvetaan puhumaan yli 45 minuutin ajomatkasta suuntaan niin siinä vaiheessa varmasti ottaisin matkakuluja päälle. Mitään erikoista ei sinällään ole tapahtunut ja kaikki tapaamiset on menneet hyvin.
Meri-Lapissa 😘