Koulut suljetaan ensi viikolla. Ei kannata kamalasti selitellä nyt.
Uutiset:
Täällähän pidetään koulut, päiväkodit auki, etteivät vaan ne harvat veronmaksajat jää kotiin ja yritykset mene konkurssiin. Ja näin saadaan pidettyä öööö- lukitus ja lisää lainaa, mitä sitten "lainataan" mm. totaalisulussa /- konkurssissa olevalle Italialle.
Voi kyllä olla ettei EKP:llä ole hetkeen lainata edes nöyrimmälle ja kaikkien muitten paitsi omaa persettään nuolevalle Suomelle.
Mutta niinkuin todettu maanantaina tulee Prismaan Mänttä- Vilppulan tehtaalta kontillinen vessapaperia ja velkakuplalle rakennetussa hyvinvointiyhteiskunnassa on kaikki hyvin, toistaiseksi...
Oppositio on pelotellut osan kansasta sekaisin hysteeriseksi.....onneksi sentään terveysviranomaiset ovat ajan tasalla ja tämäkin asia saadaan hoidettua hallituksen kanssa järkevällä tavalla. Kunnat tekevät itsenäisiä päätöksiä oman harkintansa mukaan.
WHO:n koronaraportissa sanottiin että Kiinassa jollakin alueella vain 2.4% varmistetuista tapauksista oli alle 19-vuotiaita....lisäksi WHO oli haastatellut kiinalaisia tartuntaketjujen tutkijoita, joiden raporteissa käy ilmi, että ei ole yhtään tapausta jossa nuori/lapsi ois tartuttanut aikuisen.
+27C astetta riittää. https://www.vauva.fi/keskustelu/3691509/koronasta-uutta-tietoa
Vauva.fi - tuo lääketieteen enksylopedia! 😂
^Vihdoinkin jotain järkeä. Kunpa viisikko kuuntelisi tätä asiantuntijaa, eikä jatka jahkailua.Tämä Iltalhden toimittaja se varsinainen "joka alan asiantuntija" on. Ehdottomasti hallitusen tulisi kuulla mm. sitä ja miksei vaikka täältä löytyviä "asiantuntijoita". Voi itku ! Mä taidan lähteä panemaan jotain hupakkoa.
^Vihdoinkin jotain järkeä. Kunpa viisikko kuuntelisi tätä asiantuntijaa, eikä jatka jahkailua.Tämä Iltalhden toimittaja se varsinainen "joka alan asiantuntija" on. Ehdottomasti hallitusen tulisi kuulla mm. sitä ja miksei vaikka täältä löytyviä "asiantuntijoita". Voi itku ! Mä taidan lähteä panemaan jotain hupakkoa.
Mä mietin et mitä ne joiden mielestä ei oo tehty yhtään mitään tarkalleen haluaisi että tehdään?
^Lisään vielä omaan monologiini seuraavat asiat: on huolestuttavaa, ettei koronaepäilyjä enää testata, ellei tilanne ole vakava. Ja jos on sairastanut koronan, mistä voi olla varma, että voi palata töihin tartuttamatta muita? Kenen idioottimainen oli lopettaa testaminen muilta kuin riskiryhmiltä ja millä perustein?