Noni, taas mentiin menkkakeskusteluun
No ainakin tuolla "suojaimella" sais paatuneenkin sihteerin hilpeeksi jos tuo päässä eksyy tapaamiselle
Uutiset:
Noni, taas mentiin menkkakeskusteluun
^ Ai töitä.. tapahtuuko maksu luonnossa?
Ja en tarkoita ämpärillistä mustikoita
Niin ,aina on se vaara että on se ihan tavallinenkin flussa ja tehdään vaan silti töitä ja yks kaks se menee sydänlihakseen ja sitten se oli sitten siinä.
Niin ,aina on se vaara että on se ihan tavallinenkin flussa ja tehdään vaan silti töitä ja yks kaks se menee sydänlihakseen ja sitten se oli sitten siinä.
Niinpä, ihan sivusta nähtyä yhden siviiliduunikaverin kohdalla. Onneksi toipui kuntoon lopulta, eikä enää sen jälkeen ole tullut flunssassa töihin.
^ Ai töitä.. tapahtuuko maksu luonnossa?
Ja en tarkoita ämpärillistä mustikoita
Työllä voit maksaa majoituksen. Myös siivoukseen ja ruuan valmistukseen tarvitaan tekijöitä, mutta voin katsoa tapauskohtaisesti, mihin työhön kenelläkin on lahjoja. Ilona tulee avustamaan mua ehdokkaiden haastattelussa. Tai ehkä mä avustan Ilonaa.
[/quote
Tää plääni on näköjään tarkkaa harkittu ja mahdolliset sisälle pääsevät tursakkeetkin vielä syynätään ovella,Respect!
Niinpä, ihan sivusta nähtyä yhden siviiliduunikaverin kohdalla. Onneksi toipui kuntoon lopulta, eikä enää sen jälkeen ole tullut flunssassa töihin.
Hyvä että toipui👍, mun tuttava nukkuu "ikuista unta"
Hyvä että toipui👍, mun tuttava nukkuu "ikuista unta"
Otan osaa. 😢
...
Työllä voit maksaa majoituksen. Myös siivoukseen ja ruuan valmistukseen tarvitaan tekijöitä, mutta voin katsoa tapauskohtaisesti, mihin työhön kenelläkin on lahjoja. Ilona tulee avustamaan mua ehdokkaiden haastattelussa. Tai ehkä mä avustan Ilonaa.
Hyvää huomenta. Joka viides jenkki ei tämän uutisen mukaan ymmärrä, ettei Corona-oluella ole yhteyttä corona-virukseen.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/d1c212c7-25dd-47ab-b62a-c2e716340aab
^ Jos sä kokkaat, niin tuun Altered Carbon + nussuttelu maratoonille (ns. Netflix & chill -experience).
Mutta luulen, että kaivaudut luolasta ulos aika nopeasti, koska kun paneminen loppuu, niin mun outo huumori alkaa, enkä vielä ole tavannut miestä, joka pystyy nussimaan kaksi viikkoa putkeen...