Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maria Pehmeä puuma Tampereella  (Luettu 2114 kertaa)

Poissa Jone15

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
Maria Pehmeä puuma Tampereella
« : Tammikuu 13, 2025, 12:34:26 »
Olen käynyt aiemmin Maria Pehmeä Puuman luona GFE sessiossa,
mutta nyt kun valikoimiin oli tullut eroottiset hieronnat, päätin kokeilla niitäkin.
Hierontoja varten hänellä on erillinen liiketila. Saavuin paikalle ja sain tutun lämpimän vastaanoton halauksien kera. Maria kysyi onko tarvetta pestä intiimit paikat, mutta olin juuri käynyt suihkussa, joten riisuin itseni alasti ja asetuin hoitopöydälle vatsalleni. Maria riisui
itsensä pikkuhoususilleen ja valtavat rinnat pääsivät vapauteen.
Hän kaivoi kullini valmiiksi jo reisieni väliin ja tämä jo itsessään kiihotti mukavasti. Hieronta alkoi öljytyillä käsillä selästä ja eteni kohti pakaroita. Reisien kohdalla kädet hamusivat penistäni ja se alkoi jälleen kovettumaan. Koko selän hieronnan ajan Maria piti minut kovana.
Hieronta itsessään oli sopivan tuntuista, eikä pelkkää lääppimistä.
Selän hieronnan jälkeen hän pyysi minua kääntymään selälleni. Ensimmäisenä hän öljysi
penikset, kivekset ja pyllyreiän, koska olin toivonut sitä. Hän hieroi hetken aikaa vatsan aluetta, genitaalialueita sekä reisiä, jonka jälkeen siirtyi pääni taakse hieromaan hartioita ja rintakehää. Sitten tuli huippujuttu. Valtavat rinnat
tulivat suuni kohdalle ja Maria kehoitti puristelemaan ja imemään niitä.
Samalla hänen kätensä siirtyivät kohti penistäni ja aloin olla todella kiihottunut.
Marian voihkinnasta päätellen hän aidosti piti rintojensa imemisestä. Ei ollut mitään
kiirettä. Lopuksi hän hieroi rinnoillaan kasvojani, jonka jälkeen hän siirtyi hieromaan
genitaalejani. Penis, kivekset, väliliha ja pyllyreikä saivat todella hyvää hierontaa
ja lopulta kun hän rupesi runkkaamaan minua, niin siinä ei kauaa mennyt kun kuti paloi.
Orkku oli mielettömän voimakas ja kun siitä olin rauhoittunut, ei ollut mitään kiirettä.
Sain makoilla rauhassa ja Maria puhdisti minut öljystä ja spermasta pyyhkeiden avulla.
Lopulta menin vielä vessaan huuhtelemaan käsisuihkulla itseni puhtaaksi.

Tunnelma oli lämpimän rakastava, hieronta oli ihanaa hemmottelua ja loppuhuipennus oli
mahtava. Jättirinnat kruunasivat session todella mahtavasti. Paikka oli siisti ja sopivan rauhallisessa sijainnissa. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan.
Sää oli puolipilvinen, pakkasta -4 astetta.

Poissa Lipittäjä80

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maria Pehmeä puuma Tampereella
« Vastaus #1 : Tammikuu 16, 2025, 10:53:45 »
No johan on rapsa. Pakko varmaan itekkin ottaa neitoon yhteyttä tämmöisen merkeissä

Poissa Ktulu8888

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Tammikuu 17, 2025, 09:05:47 »
Kiitos rapsasta! Kuulostaa kyllä hyvältä hoidolta tämä Marian käsittely

Poissa Pehmeapuuma

• Newbie
  • Galleria (21)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Tammikuu 17, 2025, 13:01:03 »
Kiitos Jone15 ihanasta rapsasta. Aika kanssasi ja "Jone15":ta ja kakkosen parissa sujui myös itselläni nautinnollisissa merkeissä🤭. On ihanaa kun saa tehdä itsekin mitä haluaa ja mistä nauttii😉.

Tavataan varmasti pian uudelleen ja seuraavaksi uusissa ihan omassa toimitilassani Huikkaassa. Pääset fressiin ja nykyajan tilojen standardeja noudattaviin tiloihin🔥.

Tervetuloo :wanker:
Olen kaunis,tumma,XL ja helposti lähestyttävä n 50 v luomunainen isoilla 90i -kupeilla.Tule hullaantumaan ja nauttimaan kanssani erotiikan ihmeistä.Oma siisti,rauhallinen ja yksityisyyttä suojaava toimitila Tampereella.15 min autolla rautatieasemalta! Hyvät julkiset kulkuyhteydet!Ilmaiset parkit!

Poissa Lipittäjä80

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Tammikuu 18, 2025, 10:45:10 »
Tuli aika varattua ja paikka löytyi helpost.
Oveen koputus ja Maria tuli avaamaan. Huomio kiinnittyi heti ihaniin isoihin rintoihin. Alkujutustelun jälkeen vaatteet pois ja hierontapöydälle.
Hieronta alkoi selkäpuolelta ja ihanasti pidettiin keskimmäistä jalkaa jatkuvasti hereillä. Varmaan puolen tunnin jälkeen kääntö ja hieronta jatkui etupuolelta.
Kädet sidottuna rinnat naamalla ja nännit vuoronperään suussani ja samalla Maria hieroi minua. Tuntui että tykkää nännien imemisestä.
Loppuhuipennus oli jotain todella taivaallista. Kaikki toiveet toteutui ja tulen varmasti menemään uudestaankin.
Vahva suositus kaikille.
Ps. Kannattaa antaa Marialle vapaat kädet niin saatte maksimaalisen nautinnon.

Kiitos Marialle

-Tomi

Poissa boohoof

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : eilen kello 11:46:30 »
Ehdottomasti yhdyn edellisiin rapsoihin. Olen kova jännittäjä, mutta melkeinpä heti kun Maria oven avasi niin jännitys kaikkosi.
Omistan hanskafetissin ja Maria ihanasti otti tämänkin huomioon. Ja loppuhuipennuksesta pakko sanoa, että sen kaiken kiusaamisen jälkeen niin ei kyllä kauaa kestänyt että loppuhuipennus saavutettiin.
JA ne rinnat  :inlove: Aivan ihanat!

Sää oli pilvinen, tuulinen ja pakkasta pari astetta.