Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vantaa 150cm / 150cmpetite  (Luettu 1742 kertaa)

Poissa Karilla

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vantaa 150cm / 150cmpetite
« : eilen kello 00:56:12 »
Hei,
Naapuri sivustolla Vantaan alueella on mielenkiintoinen ilmoitus nimimerkillä 150cmpetite.

Onko kukaan käynyt tapaamassa? Ilmoituksessa on ihan ok, kuvat mutta kiinnostaa tietää onko täältä kukaan käynyt tapaamassa.

Poissa Samppa78

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vantaa 150cm / 150cmpetite
« Vastaus #1 : eilen kello 13:00:24 »
Olen käynyt ajelee enemmän ja vähemmän. Vähän levoton ja sekava tapaus, tapaamiseen asti kun pääsee niin aivan valloittava ja tekee hommansa antaumuksella. Itse olen sortunut ajelemaan pikkupillua paljaalla kun siihen suostui. Tauteja ei ole vielä tullut. Ohareihin kannattaa varautua, saattaa olla että iskee radiohiljaisuus viis minuuttia ennen sovittua aikaa eikä kuulu mitään viikkoon. Eli hankala tavoittaa mutta mahtavat kyydit jos tapaamiseen asti pääsee 😂

Poissa keravankolli

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #2 : eilen kello 13:15:42 »
Hänestä löytyy enemmänkin kirjoittelua. Eikä kaikki ole niin mairittelevia...
Ku muistais sen ketjun nimen :laught:
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Karilla

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : eilen kello 18:42:45 »
Olen käynyt ajelee enemmän ja vähemmän. Vähän levoton ja sekava tapaus, tapaamiseen asti kun pääsee niin aivan valloittava ja tekee hommansa antaumuksella. Itse olen sortunut ajelemaan pikkupillua paljaalla kun siihen suostui. Tauteja ei ole vielä tullut. Ohareihin kannattaa varautua, saattaa olla että iskee radiohiljaisuus viis minuuttia ennen sovittua aikaa eikä kuulu mitään viikkoon. Eli hankala tavoittaa mutta mahtavat kyydit jos tapaamiseen asti pääsee 😂

Okei, no tarvitsee siis kokeilla onneaan jos pääsisi tapaamaan😄

Poissa Karilla

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : eilen kello 18:43:40 »
Hänestä löytyy enemmänkin kirjoittelua. Eikä kaikki ole niin mairittelevia...
Ku muistais sen ketjun nimen :laught:

Okei, haulla koitin hakea mutta mitään ei löytynyt. Toki ketju voinut olla ihan eri nimellä😅

Poissa Jaatinen

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #5 : eilen kello 20:44:51 »
Jepp. Tapaaminen ei välttämättä onnistu eka toka eikä kolmannellakaan kerralla. Että kärsivällisyyttä.
Adhd vaikuttaa siihen että elämän ja rahojen hallinta on vähän vaikeaa. Kämppä yleensä sekainen mutta helpolla paikalla etenkin autoilijalle.
Jos hänet haluaa vielä tavata nykyisellä sijainnilla niin kannattaa pitää kiirettä.
Kuten sanottu, tapaaminen palkitsee jos sen saa jotenkin onnistumaan. Ihanan pieni ja himokas neiti kyseessä.

Tässä se toinen ketju
https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,12141.msg361734.html#msg361734
« Viimeksi muokattu: eilen kello 20:52:50 kirjoittanut Jaatinen »

Poissa Punaistasilkkia

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : tänään kello 00:29:11 »
Mitäpä jos ette täällä puhuisi tollasista toisten asioista antaako paljaalla ja onko raskaana.

Poissa antero pee

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #7 : tänään kello 09:02:04 »
Alissa strikes again. Seuraavana tulossa näitä keskustelunaiheita:

- onko tippuri vai ei?
- vieläkö tekee tapaamisia subu-koomassa?
- pysyykö RoccosApprentice kovana eikä rahoita narkomaanien itselääkitystä vai veteleekö sittenkin paljaalla?

Mun kolme sanaa: Not today Satan.