Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Dommen kotona 1/2  (Luettu 408 kertaa)

Poissa Tyler

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Dommen kotona 1/2
« : Tammikuu 27, 2025, 00:52:24 »
Lauantaina lähdin puolen päivän aikaan junalla Turkuun ja Domme Tina oli minua vastassa Kupittaan asemalla. Taksikyydin jälkeen olimme Dommen kotona ja mua jännitti, vaikka mökillä olin jo käynyt ja tämä oli neljäs tapaamisemme.
Jännitys laukesi kun Domme Tina hymyillen tönäisi minut sohvaan, sanoi tuovansa kahvia ja, että vaikka suhteemme on D/s niin käyttäydyt minun seurassani niinkuin tapaat ihmisen kanssa olla ja puhua.
Nauraen sanoi olevansa normaali ja, että joskus on kiva vaan olla ystävän kanssa ja vaikka alkaa panemaan ilman mitään ”mausteita”.
Hänen nuorin lapsi oli intistä lomilla. Tervehdittiin ja nähdessään pannan kaulassani nuori mies puisti päätään ja sanoi ”voi vittu”.
No,,, nuorison kielenkäyttö on mitä on😂

Katseltiin tv:tä, tupakoitiin ulkona ja kun jäätiin kahden pojan lähdettyä kavereita tapaamaan alkoi suuteleminen, mikä johti pillun nuolemiseen, suihinottoon ja perinteiseen penetraatioon. Sen jälkeen katsottiin toisiamme silmiin ja alettiin nauraa samaan aikaan. ”Ollaanko me muka alettu ihan taviksiksi?”
Illan aikana lakkasin Dommeni varpaankynnet ja tein jalkahoidon hänelle.

Ennen nukkumaanmenoa Domme kumminkin kysäisi: Mitä välineitä toit tullessasi ?
Mainitsen ne ja kun sanoin, että ”pieni anustappi on” niin hetken kuluttua se olikin jo perseessäni. Tapitettuaan minut Domme haki kynttilöitä joilla vahasi genitaalejani nauraa kikattaen aina kun värähdin tai äänsin jotain pisaran polttaessa ihoa.

Domme irrotteli steariinilaatat iholtani ja loput karvoihin tarttuneet kuumalla vedellä ja kammalla. Kehotti lyhentämään karvoja, ei kumminkaan kaikkia pois koska niitä on kiva silitellä. Jutteli siinä kammatessaan, että ”on ihana silitellä häpykumpua koska siitä ei vielä tiedä, onko ihminen mies vai nainen, vasta kun painaa kätensä alemmas niin tuntee joko kovan kyrvän tai märän vaon ja sitten voi taas jatkaa touhujaan kyseisen ihmisen ja tilanteen huomioiden”.

Mielestäni ihana filosofia tai mikä lieneekään, ihana joka tapauksessa. Jotain vielä juteltiin ja poltettiin päivän toiset savukkeet ja pian jo nukuttiin sylikkäin ja ainakaan minä en tiennyt mitä seuraava päivä tuo tullessaan joiltakin osin,,,