Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Liliana new  (Luettu 939 kertaa)

Poissa Miesmiesvaan

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Liliana new
« : Helmikuu 19, 2025, 17:38:25 »
Nyt ois naapurissa tissimiehille naminamia 😍🤤 Pitää koittaa keretä käymään ennen kuin lähtee kaupungista.

Poissa Granado

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Liliana new
« Vastaus #1 : Helmikuu 19, 2025, 18:49:58 »
^Joo näyttää olevan. Olen kyllä Oulun kolleille nyt vähän kade, sillä Oulun kolleilla on nyt varsinaiset kissanpäivät. Lilianan body to body -massage on kyllä suunnilleen parasta mitä minä olen sillä rintamalla kokenut. Ja muutenkin Liliana on hyvä ja mukava ihminen. Ja ne tissit ovat kyllä aivan uskomattoman hienot. Kun öljytty Liliana liukuu kiihottavasti vartalosi päällä ja soturisi nauttii öljyttyjen tissien hyväilystä, niin varmasti kuollutkin saa kivikovan erektion. No tämä kierros jää nyt minulla väliin, mutta uusia mahdollisuuksia toivottavasti tulee vielä. Ja onneksi minulla on läppärilläni kuvattu video minun ja Lilianan touhuamisesta. Katselen sen läpi ja sitten tuleekin varmaan jo kiire johonkin Malagan bordelliin tai massage- salonkiin :wanker:.
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa Miesmiesvaan

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Liliana new
« Vastaus #2 : Helmikuu 19, 2025, 23:28:10 »
Hänen edellisellä Oulun vierailulla tapasin, ja ainakin silloin sai tuupata ihan huolella menemään  :behind: Tais jopa nauttiakkin 🤔