Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Millainen oli ensimmäinen kerta maksullisissa  (Luettu 476 kertaa)

Poissa Mie

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Millainen oli ensimmäinen kerta maksullisissa
« : eilen kello 18:40:24 »
Varmaan tällainen ketju jo onkin, en vaan löytänyt haulla??

Siis millainen oli eka kertasi hupakoissa??

Itse voin kertoa, että se oli todella jännittävä kokemus! No, kyllä vieläkin jännittää tavata uusia hupakoita!
Siis eka kokemus hupakoista oli jo vuonna 1996! Silloin oli lehdissä ilmoituksia päiväkahvi seuraa tarjoavista! Näin Lapin Kansassa ilmoituksen ja kädet täristen soitin ekalla NMT-puhelimellani aikaa hupakolle ja sainkin sovittua sellaisen. Olin hyvissä ajoin lähellä hotelli Pohjanhovia jossa kyseinen nainen majaili ja soitin häneltä  huoneen numeron mihin saapua. Olin ihan varma ettei mulla ala seisomaan jännityksestä johtuen ollenkaan mutta siinä olin väärässä! Kun pääsin huoneeseen ja kävin suihkussa niin sieltä tullessa oli jo kanki kovana. Tyttö olikin jo myös ottanut vaatteet pois. Pienen pussailun jälkeen hän alkoi laittaa kortsua paikoilleen niin se olikin meikäläiselle jo ihan liikaa! :)  Tulla tupsahdin jo siinä vaiheessa. Tietenkin nolotti hirveästi tilanne niin ei enää uudestaan alkanut jöpöttään niin poistuin nopeasti tilanteesta pihalle. Jäi sitten pillu ekalla kerralla saamatta. Näin sen kuitenkin!  :laught:  Mutta siitä se hupakoissa käynti alkoi ja jatkuu edelleen vaikka oon monesti tehnyt "päätöksen" etten enää kävisi! Pisin tauko on  ollut noin puoli vuotta. Mutta vaikka noita käyntejä on jo paljon niin silti se vaan aina vähän jännittää mennä hupakoihin ja en minä nykyisinkään useimmiten kestä kovin kauaa kun jo tulen! Vähän kuitenkin kauemmin kuin sillä ekalla kerralla.  :behind:  :headbang:

Poissa samuel

• Full Member
Vs: Millainen oli ensimmäinen kerta maksullisissa
« Vastaus #1 : eilen kello 19:48:45 »
Eka kerta myös lehti-ilmon numeroon soittamalla. Poikuus meni noin ja vuosi oli -99. Oli joku ulkomaalainen ihan ok nainen, jonka ei tarvinnut kauan olla ratsailla, kun valmista tuli. Kämppä oli karu ja sänky kapea vanhassa kerrostalossa. Kadun nimi oli enteellisesti Varvinkatu.😄

Poissa Mako75

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : eilen kello 19:51:11 »
Se oli 90 luvulla Virossa perinteisessä saunassa . Silloin taksit vei paikalle ja odotteli. Aika kiihottavaa koska siellähän oli muitakin  samoissa hommissa

Poissa Pyry

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : eilen kello 19:57:45 »
Eka kerta oli thaihierontapaikassa, lähes 20v sitten. Oli aivan top 3 thaikku mikä sattui silloin kohdalleen. Ainut kerta kun olen nähnyt thaikkupaikassa pukeutuneen stayuppeihin ja sukkanauhoihin. Jäännityksen vuoksi eihän siitä oikein mitään meinannut tulla mutta siitä se lähti

Poissa Pataässä

• Full Member
« Vastaus #4 : eilen kello 20:12:29 »
Poikuus meni ja maksoi 400 markkaa. Sen myös muistan, että yllättäen laukeaminen oli todella tiukassa.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (11)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #5 : eilen kello 21:27:01 »
Hauska ketju ja söpö tarina, Mie!

Olin hyvissä ajoin lähellä hotelli Pohjanhovia jossa kyseinen nainen majaili ja soitin häneltä  huoneen numeron mihin saapua.

Hah, mun ensimmäinen hupsuttelukeikkani oli outcall Pohjanhovissa :drinking: Vuodet vaihtuu ja NMT:t katoaa mutta jotkut asiat ei muutu...
Jyväskyläilemässä 5.-8.3.

Poissa Mustelmann

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #6 : eilen kello 23:27:59 »
Eka kertani oli vuonna 2017. Vaikka suosin kotimaista, tuolloin halusin tavata nimenomaan ulkomaalaisen naisen. Ajattelin jostain syystä, että jos töpeksin jotain tai nolaan itseni, on siitä koituva häpeä ja pettymys helpompi kestää, jos nainen ei ole samasta kultturipiiristä kuin minä. Ehkä hän pitäisi minua omituisena suomalaisena ja hihittäisi minulle myötätuntoisesti. Halusin myös, että seuralainen on minua reilusti vanhempi, koska oletin, että ikä varmaan antaa varmuutta hermoilevan keltanokan käsittelyyn.

No, valintani kohdistui venäläiseen, keski-ikäiseen rouvaan, jonka kanssa eka kerta sujui yllättävän mukavissa merkeissä. En mokannut mitään, eikä kummankaan tarvinnut hävetä. Tapaaminen ei sinänsä ollut mitenkään ikimuistoinen, mutta koska se oli eka kerta, muistan sen hyvin tänäkin päivänä.

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #7 : tänään kello 00:22:52 »
Oiskohan ollu 1998 joku sunnuntai-ilta helsinkiläisessä baarissa. Koska oli sunnuntai, piti kaverin kanssa ottaa vain parit. Meno oli aika rauhallista. Yllättäen tummatukkainen mimmi työnsi jalkansa omieni väliin jossain baaritiskin päässä.

Kysyi:”Do you want to have some fun?” Ei ollu huorista aiempaa kokemusta, mutta sen verran olin maailmaa jo nähnyt, että ymmärsin, mistä narusta pässiä nyt vedetään ::) Vastasin:”I guess it’s not free…?”

Seurasi pieni hintaneuvottelu, minkä jälkeen tarjosin mimmille pari drinkkiä ja tanssittiin baarissa hupakon, oman kaverini ja hupakon kollegan porukalla varmaan tunti-pari. Siitä sit mimmin kämpille varsinaiseen asiaan. Kännin (ja aiemmin päivällä tyttöystävän kanssa nussimisen) takia oli vähän vaikeaa saada kullia kunnolla seisomaan, mutta kyllähän se sit owolla onnistui. Kumilla sit maaliin.

Kiva ja palvelualtis tyttö, näin jälkikäteen arvioituna. Ei tavattu uudelleen, mut nykyään ottaisin moisen mimmin oitis vakkarikseni.

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #8 : tänään kello 00:32:51 »
Aivan mielettömän upea. Jännitin kovasti, kaikkea hölmöä kuten, kolmeen vuosikymmeneen en ollut kondomia käyttänyt, onkohan ne muuttunut, laukeankohan kondomin kanssa. Edellisestä seksikerrasta oli jo pidempi aika, laukeaisinkohan heti kättelyssä. Varoiksi olin ottanut kahden tunnin ajan, ei jäisi ainakaan siitä kiinni.

Eteisessä pt suikkasi suukon huulille ja otti pitkään halaukseen, kun sykkeeni oli tasoittunut, ohjasi peremmälle. Todella taitavasti pt jutustelullaan rentoutti minut hetkessä ja vaatteetkin hävisi. Kiireetöntä hipsuttelua ja jutustelua, kunnes pt totesi että nyt ryhdytään hommiin, muuten huomataan parin tunnin hävinneen ja sinulle tulee paha mieli kun maksoit seksistä, eikä siihen asti päästy.

Makasin selälläni keskellä sänkyä ja pieni freakahdus iski kun tajusin pt:n imaisseen kalun juurta myöden suuhun. Helpotti kun huomasin hänen laittaneen kumin paikoilleen suullaan. Kondomit on muuttunut, suikkari tuntui, ja hyvälle. Pt ratsaille ja hän seuraili reaktioitani todella tarkasti, ei taida olla lempiasentosi, tulisitko sinä päälle? Innolla lähäriin ja nautiskelin liian pitkään siinä melkein laukean -tilassa, pakara kramppasi. Otimme tauon paikalla, pt hieroi kantapäillään pakaraani kunnes kramppi hellitti. Sitten alkoi ennenkokematon pimppashow, ilmeisesti ilmeeni oli hauskahko, koska hänen virnistelynsä muuttui kikatteluksi. Ja hetken kuluttua pimpan puristelu ja imu teki tehtävänsä, laukesin voimallisesti molempien nauraessa. Aikaakin jäi loppuhipsutteluille.

Pt luki asiakkaansa ja tilanteen loistavasti, en olisi itse osannut viedä tapaamista paremmin läpi, vaikka se oli minua varten ja minun tarpeilleni. Ammattitaitoa.
Päivän moka vielä tekemättä?