Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sweet and juicy  (Luettu 854 kertaa)

Poissa Teemukillinen

• Newbie
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Sweet and juicy
« : Maaliskuu 01, 2025, 19:11:53 »
 Onko kenelläkään kokemusta?
Itse soittelin, varasin ajan,ajoin hänen antamaan osoitteeseen, lähetin viestin, jossa pyysin ovikoodia ja asunnon numeroa. Tämä lähetti kuvan jostain x box kortista ja energiajuoma tölkistä, käski mennä ostamaan x box kortin jolla maksan tapaamisen ja energiajuoma tölkin jos haluan?.. no oon sen ikänen etten pelaile x enkä muitakaan boxeja, tälle ei käteinen jostain syystä kelvannut... kertoi ettei ole tyhmä? ( mikä oli kyllä hänen sanoa, sillä pidin häntä jo aika erikoisena) lopulta päätin jättää hänet viisaammille.

Poissa Hormonihiiri

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sweet and juicy
« Vastaus #1 : Maaliskuu 01, 2025, 19:15:31 »
Onko kenelläkään kokemusta?
Itse soittelin, varasin ajan,ajoin hänen antamaan osoitteeseen, lähetin viestin, jossa pyysin ovikoodia ja asunnon numeroa. Tämä lähetti kuvan jostain x box kortista ja energiajuoma tölkistä, käski mennä ostamaan x box kortin jolla maksan tapaamisen ja energiajuoma tölkin jos haluan?.. no oon sen ikänen etten pelaile x enkä muitakaan boxeja, tälle ei käteinen jostain syystä kelvannut... kertoi ettei ole tyhmä? ( mikä oli kyllä hänen sanoa, sillä pidin häntä jo aika erikoisena) lopulta päätin jättää hänet viisaammille.
Vanha huijauskikka. Sun olisi pitänyt seuraavaksi lähettää kuva siitä kortista missä näkyy sen koodi. Ja sen jälkeen tämä Jorma olisi päässyt käyttämään sen ja sinä taas et olisi saanut pimpsaa.

Poissa Teemukillinen

• Newbie
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Sweet and juicy
« Vastaus #2 : Maaliskuu 02, 2025, 11:59:42 »
Aa, okei. Tota en tiennytkään, kaikkee ne keksii😃 ihmettelinkin oikein tosissaan, että erikoinen on kun ei käteinen kelpaa sitten millään.