Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ääntely orgasmin aikana  (Luettu 2580 kertaa)

Poissa reikispede

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ääntely orgasmin aikana
« Vastaus #40 : Maaliskuu 23, 2025, 16:34:48 »
Ite pieraisen orkun tullessa, ihana haistella torttua jälkimainingeissa. Vai mitä?

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (18)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #41 : Maaliskuu 23, 2025, 18:17:57 »
Jos miehestä lähtee ääntä lauetessa on se varma keino saada minutkin tulemaan, vaikken välttämättä muuten olisi ollut vielä lähelläkään.  :inlove: Mitä autenttisempaa, eläimellisempää ja kontrolloimattomampaa ääntely on, sitä kuumempaa. 🔥

Kyllä🔥😍
Nokialla 4.-6.4.

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #42 : Maaliskuu 23, 2025, 18:22:52 »
Jos miehestä lähtee ääntä lauetessa on se varma keino saada minutkin tulemaan, vaikken välttämättä muuten olisi ollut vielä lähelläkään.  :inlove: Mitä autenttisempaa, eläimellisempää ja kontrolloimattomampaa ääntely on, sitä kuumempaa. 🔥

Naapurit ei välttämättä arvosta kämpästä jatkuvasti kuuluvaa kontrolloimatonta eläimellistä ääntelyä 😅

Siis ihan nyt ajattelen yhteiskunnan asennetta horoja kohtaan muutenkin, että en ainakaan itse halua provosoida naapureitani vaan toivon sulavaa yhteiseloa 😊
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (18)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #43 : Maaliskuu 23, 2025, 18:25:29 »
^Totta, en aina muista toisten rajoitteita kun meillä saa huutaa ihan niin paljon ku keuhkosta lähtee
Nokialla 4.-6.4.

Poissa Gentleman Tampere

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #44 : Maaliskuu 23, 2025, 23:18:31 »
Useampikin mimmi kertoo laukeavansa itse, kun mies tekee sen äänekkäästi. Itse en ole moista kokenut, mutta johtunee siitä että tykkään useimmiten tulla suuhun.

Jos joku kertoo olevansa herkillä myös tuossa, niin laitetaan tapaaminen kalenteriin🤤 Toki hoitelen mimmin mielelläni loppuun suullisesti.