Onko tämä kiertoilmaisu sille, että hupakolle on mieluisaa käyttää huumeita tapaamisen aikana?
Uutiset:
Ai että oikein huumeita?? Jos sä näet vaikkapa kaupan kassalla tai hierojalla paidan, jossa lukee "party girl", oletatko, että se on nyt vetänyt huumeita?
Eli ei, en ole kuullut tuollaisesta kiertoilmauksesta. Enkä ole kuullut keneltäkään kollegaltakaan (olen tavannut reilut 10 kpl) mitään huumejuttuja. Itsehän vedän kahvia aika paljon, voin sen nyt tässä tunnustaa.
Edit. Menin taas trolliin, näköjään aamun kahviannos jäi vielä vähän vajaaksi...
Eli lisää huumetta vaan koneeseen niin kyllä se helpottaa 😎
Eli lisää huumetta vaan koneeseen niin kyllä se helpottaa 😎
Kyllä mä kuuntelen ammattilaista nyt ja laitan pannun porisemaan. Joskus tämä sairaudentunnottomuus nostaa päätään... ;D5
Tuolla yhdellä paljon seuraamallani AS-palstalla on paljon ihmisiä klubissa 4:20.
Itse olen ehdottomasti 4:19 -miehiä.
Mutta miten on, avautuvatko nämä lukukoodit esimerkiksi "Party girl" -tyypeille?
Rahamiehellä näköjään aika vahvat kahvit menossa.
Tuolla yhdellä paljon seuraamallani AS-palstalla on paljon ihmisiä klubissa 4:20.
Itse olen ehdottomasti 4:19 -miehiä.
Mutta miten on, avautuvatko nämä lukukoodit esimerkiksi "Party girl" -tyypeille?
Tästä nyt selvisi mulle ainoastaan se etten taida sitten olla party girl kun ei aukene oikein millään
Mutta joo, kyllähän tuollaisia ilmaisuja tiedostan käytettävän - "wanna party?", ei tietyissä yhteyksissä tarkoita että tykkääkö pitää kotibileitä kavereiden kaa joissa vähän naukkaillaan kossulla terästettyä boolia, vaan on enemmänkin mainos/tarjous jostain ihan muusta.
Eikö se olekkaan pääasia vetää huumehia hupakoiden kanssa? Itse ainankin olen niin "pöllyssä" hyvän tapaamisen jälkeen