Minulle se ei ole maailmanlopun asia,tulen toimeen ilman saittia.
Toki saattaahan sitä jotain ilmaista,josta kaikki eivät todennäköisesti pidä?
Uutiset:
käyn lähes päivittäin jos ei ole aihetta mikä tarvitsisi kommenttia turha sitä väkisin on puristaa.
Asiakkaan näkökulmasta, se mitä PT:t täällä kirjoittelevat, on minulle tärkein heidän "mainontakeinonsa".
Nyt olen tavannut ehkä jotain tusinan PT:tä sen jälkeen kun aktivoiduin tänne ... 11/12 sen takia, että lueskelin heidän tänne kirjoittamiaan juttuja. Yksi jo tehty varaus edelleen odottaa tapaamista, pari ehdollista "tavataan lopppukeväästä / alkukesästä, ei vielä lyöty lukkoon" ja muutama on omalla top priority listalla seuraaviksi.
Eli, ellen ole ihan omituinen (olen kyllä melko omituinen, tunnustan), niin väittäisin, että ainakin PT:n kannattaa kirjoitella täällä.
^Komppaan Jämeräpartaista Insinööriä tässä. Muutama pt on foorumikirjoitustensa/-näkyvyytensä ansiosta noussut omalla prioriteettilistallani ohi sellaisten, jotka eivät kirjoittele täällä aktiivisesti.
Jos pelaisin tätä saittipeliä yhtään järkevästi ja mulla ois murunenkaan itsesuojeluvaistoa, kävisin vaan postaamassa välillä persettä ja tissiä ja vastaamassa että juu panisin seuraavaa kirjoittajaa. En lukisi juuri mitään enkä kirjoittaisi kauheasti mielipiteitä. En ainakaan heittäisi tyhmää läpyskää tai avaisi ainuttakaan politiikkaa sivuavaa ketjua. Vielä on ymmärrystä pysyä niistä enimmäkseen poissa, mutta saas kattoo mihin tää menee.
Erikoinen kommentti. Oletko havainnut siis merkkejä siitä, että tähänastinen saittipresenssisi olisi jotenkin vähentänyt palvelunostajien mielenkiintoa sinua kohtaan? Tai onko sinulla tällaisia epäilyksiä?