Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miten tärkeänä pidät päivittäistä ensiintymistä saitilla?  (Luettu 369 kertaa)

Poissa Ribbeli

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä

Minulle se ei ole maailmanlopun asia,tulen toimeen ilman saittia.
 Toki saattaahan sitä jotain ilmaista,josta kaikki eivät todennäköisesti pidä?

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
käyn lähes päivittäin jos ei ole aihetta mikä tarvitsisi kommenttia turha sitä väkisin on puristaa.
kysyvälle vastataan

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (9)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Tätä kautta on tullut kivoja asiakkaita, niin aion toistaiseksi täällä olla vielä ♥️

Poissa Miira N

• Newbie
  • ** Piristää muiden päivää
käyn lähes päivittäin jos ei ole aihetta mikä tarvitsisi kommenttia turha sitä väkisin on puristaa.

Sama. Vältän sitä, että väkisin kirjoittelisin jotain. Onhan täällä hyvä olla näkösällä, mutta kirjoittelen silloin kun aihetta on.  :drinking:
Ahkera keikkailija ja opiskelija.

Poissa Maalainen88

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
Koukussa😉koska jokapäivä useammankin kerran seurailen,että mitkä aiheet milloinkin on saittilaisten kirjoituksissa päällimmäisenä ja onko mitään uusia upeita kuvia ilmaantunut lankoihin.

Monesti oon päättäny ja itelle vannottannu,että pysyisin omien ajatusten ja mietteiden kanssa poissa täältä sotkemasta,mutta jälleenhän toi lähetettyjen viestien määrä yhdellä kasvoi,joten siltä osin kehnosti menee
« Viimeksi muokattu: eilen kello 18:43:33 kirjoittanut Maalainen88 »
Tummista vesistä takas pinnalle...sitten katsotaan...

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (18)
  • ****** Rakastajien aatelia
Ei ole elintärkeä, selaan kuten muutakin somea. Tosin nyt on viimeaikoina ollut vähän tekemisen tarvetta loppukirin kanssa koska Mikrohommat häämöttää💪 Varsinaiseen asiakashankintaan aika siinä ja tuossa, helpompi näillä kirjoituksilla on karkoittaa kuin hankkia uusia😂
Nokialla 2.-4.5.

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Asiakkaan näkökulmasta, se mitä PT:t täällä kirjoittelevat, on minulle tärkein heidän "mainontakeinonsa".

Nyt olen tavannut ehkä jotain tusinan PT:tä sen jälkeen kun aktivoiduin tänne ... 11/12 sen takia, että lueskelin heidän tänne kirjoittamiaan juttuja. Yksi jo tehty varaus edelleen odottaa tapaamista, pari ehdollista "tavataan lopppukeväästä / alkukesästä, ei vielä lyöty lukkoon" ja muutama on omalla top priority listalla seuraaviksi.

Eli, ellen ole ihan omituinen (olen kyllä melko omituinen, tunnustan), niin väittäisin, että ainakin PT:n kannattaa kirjoitella täällä.

Paikalla ThomasDundee

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
^Komppaan Jämeräpartaista Insinööriä tässä. Muutama pt on foorumikirjoitustensa/-näkyvyytensä ansiosta noussut omalla prioriteettilistallani ohi sellaisten, jotka eivät kirjoittele täällä aktiivisesti.

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Asiakkaan näkökulmasta, se mitä PT:t täällä kirjoittelevat, on minulle tärkein heidän "mainontakeinonsa".

Nyt olen tavannut ehkä jotain tusinan PT:tä sen jälkeen kun aktivoiduin tänne ... 11/12 sen takia, että lueskelin heidän tänne kirjoittamiaan juttuja. Yksi jo tehty varaus edelleen odottaa tapaamista, pari ehdollista "tavataan lopppukeväästä / alkukesästä, ei vielä lyöty lukkoon" ja muutama on omalla top priority listalla seuraaviksi.

Eli, ellen ole ihan omituinen (olen kyllä melko omituinen, tunnustan), niin väittäisin, että ainakin PT:n kannattaa kirjoitella täällä.

^Komppaan Jämeräpartaista Insinööriä tässä. Muutama pt on foorumikirjoitustensa/-näkyvyytensä ansiosta noussut omalla prioriteettilistallani ohi sellaisten, jotka eivät kirjoittele täällä aktiivisesti.

Noh, minkäs mä tälle mun herttaiselle persoonalle voin 😇

Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Paikalla AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (10)
Jos pelaisin tätä saittipeliä yhtään järkevästi ja mulla ois murunenkaan itsesuojeluvaistoa, kävisin vaan postaamassa välillä persettä ja tissiä ja vastaamassa että juu panisin seuraavaa kirjoittajaa. En lukisi juuri mitään enkä kirjoittaisi kauheasti mielipiteitä. En ainakaan heittäisi tyhmää läpyskää tai avaisi ainuttakaan politiikkaa sivuavaa ketjua. Vielä on ymmärrystä pysyä niistä enimmäkseen poissa, mutta saas kattoo mihin tää menee.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 23:32:59 kirjoittanut AnniAuringonkukka »
Kajjjaani 3.-4.5.

Now let your lovin' flow real sweet and slow 🍓

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (8)
Täällä on kiva jutella. Päivittäin tulee luettua mitä täällä tapahtuu. Ketjuihin, joihin löytyy jotain järkevää sanottavaa kirjoittelen. Toki välillä menee leikiksi ja huumoriksi. Tyhmää huumoria viljelen kyllä muutenkin, joten se ei ole mitään uutta. Nauru pidentää ikää vai miten se meni.

Toisinaan olis niin paljon sanottvaa, mutta en saa ajatuksia puettua kirjalliseen muotoon, niin jää sitten osallistuminen koko ketjuun. Mutta ahkerasti luen.
Oulussa 😘

Paikalla ThomasDundee

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
Jos pelaisin tätä saittipeliä yhtään järkevästi ja mulla ois murunenkaan itsesuojeluvaistoa, kävisin vaan postaamassa välillä persettä ja tissiä ja vastaamassa että juu panisin seuraavaa kirjoittajaa. En lukisi juuri mitään enkä kirjoittaisi kauheasti mielipiteitä. En ainakaan heittäisi tyhmää läpyskää tai avaisi ainuttakaan politiikkaa sivuavaa ketjua. Vielä on ymmärrystä pysyä niistä enimmäkseen poissa, mutta saas kattoo mihin tää menee.

Erikoinen kommentti. Oletko havainnut siis merkkejä siitä, että tähänastinen saittipresenssisi olisi jotenkin vähentänyt palvelunostajien mielenkiintoa sinua kohtaan? Tai onko sinulla tällaisia epäilyksiä?
« Viimeksi muokattu: eilen kello 23:59:29 kirjoittanut ThomasDundee »

Poissa Pataässä

• Full Member
Vs: Miten tärkeänä pidät päivittäistä ensiintymistä saitilla?
« Vastaus #12 : tänään kello 00:03:41 »
Itse lueskelen suhteellisen säännöllisesti, jos vain olen kotona. Esimerkiksi mökillä en lue, siellä on ihan muut ajanvietteet.

Ja suurin lukea palstaa on palveluntarjoajien kirjoitukset, jotka voivat vaikuttaa merkittävästikin kenen luona vierailen.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Paikalla AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (10)
Vs: Miten tärkeänä pidät päivittäistä ensiintymistä saitilla?
« Vastaus #13 : tänään kello 00:21:48 »
Erikoinen kommentti. Oletko havainnut siis merkkejä siitä, että tähänastinen saittipresenssisi olisi jotenkin vähentänyt palvelunostajien mielenkiintoa sinua kohtaan? Tai onko sinulla tällaisia epäilyksiä?

Siitä en tiedä, enkä oikeastaan halua edes tietääkään. Lähinnä meinasin että vähemmälläkin vaivalla ja suuremmalla mielenrauhalla asiakkaita varmaan löytyisi kuin rönsyileviä meganovelleja rustaamalla random politiikkafoorumilla jossa joku erehtyy välillä puhumaan maksuseksistä 😉

Ihan vakavasti puhuen, eipä tän paikan päätarkoituksena edelleenkään ole mulle asiakashankinta vaan ajatustenvaihto. Se, että monia mun suosikkiasiakkaista on löytynyt täältä on vain bonusta.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 00:26:10 kirjoittanut AnniAuringonkukka »
Kajjjaani 3.-4.5.

Now let your lovin' flow real sweet and slow 🍓