Minusta on olemassa kahdenlaistan kunnioitusta. On sitä perustavanlaatuista kunnioitusta, joka kuuluu yleisesti kaikille, ja sitten sellaista kunnioitusta, jonka ihminen voi toiminnallaan joko ansaita tai menettää.
Tuota viimeksimainittua kunnioitusta en tarvitse. Kenenkään ei tarvitse arvostaa minua tai työtäni sen enempää kuin arvostavat toistenkaan ihmisten kohdalla. Olen myös itse aika nihkeä katsomaan jonkun toisen ansainneen erityistä kunnioitusta.
Mutta ensiksi mainittua kunnioitusta minä pyrin parhaani mukaan ilmentämään kaikkia ihmisiä kohtaan, ja sellaista haluan myös saada itselleni.
Eli minulle on ihan sama, mitä mieltä ihmiset ovat seksityöstä ja seksityöntekijöistä, kunhan he käyttäytyvät perustavanlaatuisen kunnioituksen mukaisesti. Haluan vain, että seksityön tunnustetaan olevan oikeaa työtä, ja seksityöntekijöiden olevan oikeita työntekijöitä. Jos joku sanoo, että seksityö ei voi olla ihmiselle muuta kuin vain kiva harrastus, ja ylimääräistä lisätienestiä muiden tulojen päälle, niin se on erittäin epäkunnioittavaa.