Oho, onpas täällä ollut draamaa. Mature voisi kokeilla vaikka twerkkausta, jos sillä tavalla ropisisi enimmät hiekat nivusista lattialle. Johannakin huiteli sotanorsullaan suutuspäissään ja nyt on taas olevinaan toinen ääni kellossa. Omituista menoa.
Tässä on hieman ristiriitainen fiilis, kun on toisaalta huvittavaa seurata sekoilua sivusta ja samaan aikaan kuvottaa ja vituttaa näiden parin kiihkoilijan harrastama syyttely ja mustamaalaus. Pelkkää katkeroitunutta kiusantekoa tuollainen. Maturen lisäksi aloittaja on osoittanut olevansa siinä määrin epävakaa persoona, etten haluaisi olla näiden kanssa missään tekemisissä enkä ihmettele jos joku muu päätyy samaan.
Jos hupakoilla on joku sisäinen luottamusverkosto jonka tarkoitus on vain ja ainoastaan edistää ja turvata toimintaa, niin mitä helvettiä se kuuluu kenellekään muulle? Eikä kuulu sekään, millaisella rituaalilla sinne pääsee jäseneksi. Sen verran täällä pyörii kaikenlaisia avohoitopotilaita molemmin puolin aitaa, että tarkkana on syytä olla.
No minä en ehkä haluakaan asiakkaiksi teidänlaisia, jotka sanovat vähintään joka kolmannessa lausessa nimeni Johanna ja myöhemmin samassa lausessa käsitteet "syyttely" ja "mustamaalaaminen". Aivan niin kuin sillä olisi minulle jotakin merkitystä. Ette ole kyllä itsekään herättäneet sellaista luottamusta, että ottaisin teidät vakavasti asiakkaina, jos sellaiseen joskus päätyisi joku teistä. Näistä toisenlaisella kielenkäytöllä ja asenteella minua tai muita tyttöjä lähestyvistä foorumilaisista en sano muuta kuin sen, että he ovat teihin verrattuna toisia kunnioittavampia keskustelijoita ja myös haluavat pysyä keskustelun aiheessa eivätkä sen vieressä ole käymässä jatkuvaa off topiccia meistä tytöistä valittaen ja kitisten pienistä sääolosuhteiden muutoksista, ja ottaisin sellaiset asiallisemmat ihmiset kiitollisina ja mielihyvin asiakkaiksi. Joten pysyttäisiinkö nyt kunnialla aiheessa?
Aiheen nimi oli se, että avasin keskustelun ohareista muistuttaakseni ihmisiä varoittavassa ja mahdollisimman rakentavassa hengessä. Paulatar tuli mukaan keskusteluun kysyen oharilistoista ja -tiedostoista, joista minä en langan avausviestissä maininnut suoralla sanallakaan, ja kai halusi tehdä tuolla asialla kiusaa ilmeisesti jonkinlainen vahingonilon kiilto silmissään, koska tajusi minun olevan samaan aikaan FTS:n jäsen, joka voitaisiin helposti erottaa FTS-foorumilta, jos joku asettaa tämän keskustelun luottamuksellisesti ikävään valoon FTS:ää kohtaan, enkä tietenkään itse halunnut niin tehdä. Ja minä saan tämän langan avanneena kantaa syyt niskoilleen.
Eikös niin, arvoisa Paulatar?
Ja totuus on, että minua ei voi enää tällä hetkellä vähempää kiinnostaa se, olenko nyt jonkun FTS:n jäsen vai erotettu, sillä näitä verkostoja on muitakin ja minulle riittää se, että minulla on salaisten ja luottamuksellisten keskusteluryhmien ja yhteystietojen avulla joka tapauksessa nyt tälläkin hetkellä yhteydet muutamiin tiettyihin kollegoihin. Ja lisäksi sanottakoon, että FTS:n kaltaisia uusia keskustelufoorumeitakin tulee ihan varmasti jossakin vaiheessa frameille eikä tuo varmasti ollut ensimmäinen eikä viimeinen sellainen, joka on perustettu Sexworkin hajoamisen jälkeen.
Ja jos puhutaan virallisesta seksityöntekijöiden yhdistysmuotoisesta toiminnasta, niin jos sellaistakaan ei vielä Suomessa ole, niin minä voin sen toki halutessani perustaa. Pääpainosanoilla ennen kaikkea siksi, jotta meidän seksi- ja seuralaispalveluntarjoajien juridinen asema jatkossakin säilyisi eikä mitään ahtaita seksin osto- ja myyntikieltoja joidenkin naapurimaiden tavoin tähän maahan ajeta läpi, koska se jos mikä nyt olisi katastrofi meille kaikille, jotka haluavat henkeen ja vereen nauttia seksinmyynnin ja -oston laillisesta asemasta kriminalisoinnin sijaan.