^
Kyllä se koville tuntuu ottavan.
Jaxuhalit sulle teme.
Kyllä se koville tuntuu ottavan.
Jaxuhalit sulle teme.
Uutiset:
Tästä rokottautumisesta oli terveydenhuollon henkilöstön osalta tehty tilasto, joka osoitti, että mitä koulutetumpi ammattiryhmä sitä suurempi osa oli ottanut rokotteet. Tämä kertonee jotain oleellista asiasta...Ja onhan se hieman surullista, että vähiten rokotteita ovat ottaneet riskiryhmien kanssa työskentelevät kotihoidon työntekijät...
En ole kolmosta ottanut, varmaan meni kakkosesta ja näköjään tuli ...n geenit samalla.Taas tätä ...n propagandaa.
"Minulla olla tausi sarja, mutta olla samassa niitte puolela, joila ei ole. Ajatteluvapaus, veljet. Vihaa vastan"
Ja miten helvetissä logiikka kulkee: olen lukenut heidän ajatuksiaan, joten olen heidän puolellaan. Taidat vaihtaa puolta harva se kerta, kun avaat kirjan?
Miten olen puolta vaihtanut? Minun mielestäni rokote on vapaaehtoinen eikä minulle kerrottu että samalla pitää valita puolensa!
Montako teitä siellä kirjoittelee?
Sinun sanasi: "Olen paljon lukenut heidän kokemuksiaan ja tunteitaan, joten olen täysin heidän puolellaan."
Vai vaikuttaako ...n kolmosrokote muistiinkin?
Näköhän teillä meni, kun Russija muuttui CCCP:ksi yhdessä yössä eikä kukaan sano muuta kuin kiitosta.
Siinä mielessä ymmärrän tämän koska käsittääkseni rokotettu levittää koronaa lähes samalla lailla kuin rokottamatonkin itse siihen kuitenkaan sairastumatta. Rokottamaton alkaessaan oirehtia jää töistä pois sairastamaan eikä tällöin tartuta hoidettavia.Tästä rokottautumisesta oli terveydenhuollon henkilöstön osalta tehty tilasto, joka osoitti, että mitä koulutetumpi ammattiryhmä sitä suurempi osa oli ottanut rokotteet. Tämä kertonee jotain oleellista asiasta...Ja onhan se hieman surullista, että vähiten rokotteita ovat ottaneet riskiryhmien kanssa työskentelevät kotihoidon työntekijät...
^aletaanko täälläkin jo levittämään rokotevastaista propagandaa ja salaliittoteorioita? Tälläiset jutut voisi lopettaa vaikka ihan heti alkuunsa.Eikö jokaisella saa olla oma mielipiteensä?
Ole huoleti minä olen saanut jo 3 covid rokotetta, mutta anna ihmisten ajatella oman mielensä mukaan.
Taas tätä ...n propagandaa.
"Minulla olla tausi sarja, mutta olla samassa niitte puolela, joila ei ole. Ajatteluvapaus, veljet. Vihaa vastan"
Ja miten helvetissä logiikka kulkee: olen lukenut heidän ajatuksiaan, joten olen heidän puolellaan. Taidat vaihtaa puolta harva se kerta, kun avaat kirjan?
Miten olen puolta vaihtanut? Minun mielestäni rokote on vapaaehtoinen eikä minulle kerrottu että samalla pitää valita puolensa!
Montako teitä siellä kirjoittelee?
Sinun sanasi: "Olen paljon lukenut heidän kokemuksiaan ja tunteitaan, joten olen täysin heidän puolellaan."
Vai vaikuttaako ...n kolmosrokote muistiinkin?
Näköhän teillä meni, kun Russija muuttui CCCP:ksi yhdessä yössä eikä kukaan sano muuta kuin kiitosta.
Jos terveysviranomaisilta tulee ohjeistus, jonka mukaan riskiryhmien kanssa työskentelevien ei kannata ottaa rokotteita, niin sitten toki näin. Tällä hetkellä ohjeistus on ilmeisesti toisin päin.Siinä mielessä ymmärrän tämän koska käsittääkseni rokotettu levittää koronaa lähes samalla lailla kuin rokottamatonkin itse siihen kuitenkaan sairastumatta. Rokottamaton alkaessaan oirehtia jää töistä pois sairastamaan eikä tällöin tartuta hoidettavia.Tästä rokottautumisesta oli terveydenhuollon henkilöstön osalta tehty tilasto, joka osoitti, että mitä koulutetumpi ammattiryhmä sitä suurempi osa oli ottanut rokotteet. Tämä kertonee jotain oleellista asiasta...Ja onhan se hieman surullista, että vähiten rokotteita ovat ottaneet riskiryhmien kanssa työskentelevät kotihoidon työntekijät...
Kaikista tärkeintä on että hoidettavat on rokotettu.
Ainakin tartunnat näyttäisivät lisääntyvän rokotettujen lukumäärän kanssa.Siinä mielessä ymmärrän tämän koska käsittääkseni rokotettu levittää koronaa lähes samalla lailla kuin rokottamatonkin itse siihen kuitenkaan sairastumatta. Rokottamaton alkaessaan oirehtia jää töistä pois sairastamaan eikä tällöin tartuta hoidettavia.Tästä rokottautumisesta oli terveydenhuollon henkilöstön osalta tehty tilasto, joka osoitti, että mitä koulutetumpi ammattiryhmä sitä suurempi osa oli ottanut rokotteet. Tämä kertonee jotain oleellista asiasta...Ja onhan se hieman surullista, että vähiten rokotteita ovat ottaneet riskiryhmien kanssa työskentelevät kotihoidon työntekijät...
Kaikista tärkeintä on että hoidettavat on rokotettu.
Tästä rokottautumisesta oli terveydenhuollon henkilöstön osalta tehty tilasto, joka osoitti, että mitä koulutetumpi ammattiryhmä sitä suurempi osa oli ottanut rokotteet. Tämä kertonee jotain oleellista asiasta...Ja onhan se hieman surullista, että vähiten rokotteita ovat ottaneet riskiryhmien kanssa työskentelevät kotihoidon työntekijät...
^^Ohjeistus... Suomalaiset tuntuu olevan niin typerää kansakuntaa pääministeriä myöten nykyään ettei mitään osata enää ajatella omin aivoin ilman ohjeistuksia.Itse luotan tässä asiassa enemmän esimerkiksi virologien arvioihin kuin vaikkapa kotihoidon työntekijöiden omiin arvioihin... Toivon, että hekin (kotihoidon työntekijät) luottaisivat...
Tällä en kuitenkaan tarkoita etteikö piikkiä kannata ottaa, myös riskiryhmien kanssa työskentelevien. Esitin vain yhden näkökulman asiaan millä he voivat rokottamattomuuttaan puolustella.
^puhumattakaan kotivirologien arvioista, joita tuntuu riittävän.Vähemmän kouluttautuneissa näitä on selvästi paljon.
Tää on kyllä nyt hankala kun ennen kolmatta piikkiä omikronia vastaan ei juuri rokotukset suojaa tarjoa.
Olisi kyllä toivottavaa että pt laskettaisiin Sote-työntekijöihin tai vähintään riskiryhmien kanssa työskenteleviksi ja saisivat 3. Piikin ASAP.
Ja mistähän hatusta tempasit ajatuksen, että se kolmas piikki jotenkin mystisesti sille omikronille sitä suojaa antaisi jotenkin paremmin?