Ylläpito vois poistaa tämän ketjun kokonaan ja estää vastaavien kehittymisen missään muodossa. Ihan järkyttävää kiusantekoa ja henkistä kiritusta 😂😂
Uutiset:
En muista enää mitä se on
En muista enää mitä se on
AamullaÄlä säästä meitä likaisilta ja iljettäviltä yksityiskohdilta.
Kyllä, näin kävi. Olin ahkera ja runkkasin tänä aamuna ja pesin auton. Huom. tuossa nimenomaisessa järjestyksessä, en ole sentään mikään perverssi.Kuinka aikaisin oikein heräät runk... siis pesemään autoa? Eikö siinä jo naapuritkin häiriinny?
Kyllä, näin kävi. Olin ahkera ja runkkasin tänä aamuna ja pesin auton. Huom. tuossa nimenomaisessa järjestyksessä, en ole sentään mikään perverssi.
Kyllä, näin kävi. Olin ahkera ja runkkasin tänä aamuna ja pesin auton. Huom. tuossa nimenomaisessa järjestyksessä, en ole sentään mikään perverssi.Kuinka aikaisin oikein heräät runk... siis pesemään autoa? Eikö siinä jo naapuritkin häiriinny?
Nyt munkin sitten tekee mieli seksiä, mutta autoa en pese ja eikö autopesuissa ole kameratkin...
Taidat olla kaupunkilainen..?Syntynyt ja kasvanut
Kyllä, näin kävi. Olin ahkera ja runkkasin tänä aamuna ja pesin auton. Huom. tuossa nimenomaisessa järjestyksessä, en ole sentään mikään perverssi.