Ensi viikolla aion ostaa ihan oikeasti Finlandia Vodka pullon.
Uutiset:
^
Ootko varma, että olet kännissä..Bilheili tulee ja roustaa sut😁
Yritän kuitenkin vielä päästä taivaaseenReally-Bili?
juuri tämän takia olen sinkkunaYritän kuitenkin vielä päästä taivaaseenReally-Bili?
Taivaaseen pyrkimisestä niin tiedä, tavoite minulla kai ettei raahaa ketään mukanaan omaan helvettiin...
Yritän kuitenkin vielä päästä taivaaseenReally-Bili?
itseasiassa kaikkihan me päästään taivaaseen. Jeesus ristille naulattiin syntiemme tähden....jos humalassa oikein muistan.Yritän kuitenkin vielä päästä taivaaseenReally-Bili?
Noku jos mä pelastan sen maailman, nii kai mä oon ansainnu?
itseasiassa kaikkihan me päästään taivaaseen. Jeesus ristille naulattiin syntiemme tähden....jos humalassa oikein muistan.Yritän kuitenkin vielä päästä taivaaseenReally-Bili?
Mutta samalla kun tekee syntiä ja kiskoo kossua niin Jesseen pitää uskoa. Näin Vaari muistelee ja mutisee, uskon uskon...itseasiassa kaikkihan me päästään taivaaseen. Jeesus ristille naulattiin syntiemme tähden....jos humalassa oikein muistan.Yritän kuitenkin vielä päästä taivaaseenReally-Bili?
Joo! Jesse vähän niinkuin takasi meidän syntisten tien taivaan pyhään valtakuntaan Joten mitä sitä murehtimaan kuinka syntisenä elää
Tällä hetkellä olen vesiselvänä koska olin tänään harjoituksissa mutta myöhemmin tänä iltana aukeaa pullon korkki kavereiden kanssa minun kotonani.loistavaa! eli en oo ainut joka ryyppää keskellä viikkoa.