Ainakin itse näin palveluntarjoajana toivoisin, että se mahdollinen palaute annettaisiin siinä konkreettisessa palvelutilanteessa. Näin minulla on mahdollisuus korjata ja parantaa, ja sitä kautta myös asiakkaan kokemus voi parantua. Yksinkertaista, eikö totta.
Jokainen kohtaamani asiakas on yksilö. Mikä toimii yhdelle, ei välttis toimi lainkaan toiselle. Vaikka näissä puuhissa onkin tullut opittua temppu jos toinenkin, niin edelleenkään en osaa lukea kenenkään ajatuksia. Hyvään seksiin johtaa siis varmemmin hyvä kommunikaatio, ja se hyvä kommunikaatiohan on ehdottomasti kaksisuuntaista. Ulkoisilla tekijöillä päästään vain tiettyyn pisteeseen. Tulisi myös muistaa, että jokainen kokemus/rapsa jostain tytöstä on subjektiivinen näkemys. En edes usko olevan olemassa tyttöä, kenestä tykkäisi ihan jokainen, ja ainakaan itse en missään vaiheessa ole tuollaista edes tavoitellut. Makuja ja mieltymyksiä kun on monia, niin ulkonäön suhteen kuin seksuaalisuutenta toteuttamisessa. Ja sitten päästään taas niihin mystisiin henkilökemioihin. Omalla käytöksellään voi totta kai vaikuttaa siihen, onko ystävällinen jne. mutta ellei kipinää ole, siihen ei kyllä auta mitkään temput. Sitten oma lukunsa ovat ne seksinostajat, joiden asenne koko kuvioon ja/tai naissukupuoleen on jo lähtökohtaisesti vinksallaan, mikä taatusti purkautuu paskarapsojen muodossa vaikka tyttö olisi kuinka yrittänyt parhaansa.