Talvirenkaat
Uutiset:
Pillu on nyt mielessä. Ei kait sitä muuten täällä notkuisi.
Pillu on nyt mielessä. Ei kait sitä muuten täällä notkuisi.
Oletpas outo.
Jos sinulla pillu mielessä, eikös silloin pitäisi olla panemassa.
Se, että olisin oiva vaimo jollekin. Mua on tällä viikolla vaivannut kestovitutus, enkä oikeastaan edes tiedä mikä vituttaa 😂
Se, että olisin oiva vaimo jollekin. Mua on tällä viikolla vaivannut kestovitutus, enkä oikeastaan edes tiedä mikä vituttaa 😂
Mulle 😊
Sithän sen näkis et lisääntyiskö se vitutus entisestään 😁
Mulle 😊
😂😂
Muista, että suakin saattais alkaa painaa kestovitutus. Hupakot menis kieltolistalle 😁 T:Justiina
Mulle 😊
😂😂
Muista, että suakin saattais alkaa painaa kestovitutus. Hupakot menis kieltolistalle 😁 T:Justiina
Mitäs mä noista muista. Mut Ronjan kanssa voitais peuhata kyl aina välillä kimpassa 😊
Se, että olisin oiva vaimo jollekin. Mua on tällä viikolla vaivannut kestovitutus, enkä oikeastaan edes tiedä mikä vituttaa 😂Mahtaisko olla auringonpalvojalla kaamosvitutus