Liftillä on kyllä niin persoonallinen tyyli, että pitäisi olla kyllä melko torvelo jos Liftin nimimerkin kaappais ja yrittäisi esiintyä Liftinä. Veikkaan että jäisi kiinni kyllä alta aikayksikön
Uutiset:
Liftillä on kyllä niin persoonallinen tyyli, että pitäisi olla kyllä melko torvelo jos Liftin nimimerkin kaappais ja yrittäisi esiintyä Liftinä. Veikkaan että jäisi kiinni kyllä alta aikayksikön
Täällä monessa paikkaa puhutaan tuosta kuva-albumista. Minä olen niin tumpelo netinkäyttäjä, etten vieläkään ole löytänyt ketjua, jossa olisi pelkästään kuvia?
Sitäpä minä eilen ihmettelinkin kun liftin "käsiala" muistuttaa niin kovasti sinun käsialaa, että oletteko sielun sisaruksia vai mistä on kyse?
Mä kuulin tästä foorumista vasta viime viikolla joten oli aika saatanan vaikea olla ensimmäisten joukossa. Olisihan se aika koomista että joku haluaisi tekeytyä Liftiksi, vaan taitaa olla risti liian raskas kantaa. Laita privana numerosi niin rupean laittamaan niitä bbm erotiikkaa huokuvia kuvia sulle kuin liukuhihnalta.
^ ehdottomasti tarjoan kahvit ☺️
Yösijakin löytyy jos on tarvetta.
Tervetuloa
Tähänhän melkein unohdin vastata, anteeksi.
Kun minä mietin sitä, että mitäs jos oikea Lifti ei vieläkään ole kuullut foorumista Varsinkin kun Lifti-huumori on nyt välillä aika samantyyppistä tämän nimimerkinlainaajan huumorin kanssa. Ei sinun kuitenkaan yksin minua varten tarvitse vaivautua, jos vain saisimme sen yhden profiili-/avatarkuvan meidän kaikkien riemuksi
^ ehdottomasti tarjoan kahvit ☺️Harkinnassa on, mutta taitaa nyt loppua aika kesken.
Yösijakin löytyy jos on tarvetta.
Tervetuloa