Tässä olen ihmetellyt jo jonkin aikaa sitä, että missä viipyy mielenosoitukset lasten hyväksikäyttöä vastaan ja raiskauksia vastaan.
Tuntuu kummasti sille, ettei me härmäläiset itse tajuta aloittaa mitään tällaista, vaan kaiken pitää tulla muualta.
Oon miettiny ihan samaa. Kyllä aikuisen miehen takia ollaan barrikadeilla, mutta maahanmuuttajan raiskaaminen naisten vuoksi ei paljon liikehdintää näy. Pääosin juuri sen takia kun ei haluta leimautua rasisteiksi.
Pitääkö sitten järjestää heti perään toinen mielenosoitus muiden kuin maahanmuuttajien tekemistä raiskauksista? Vai eikö syntyperäisten suomalaisten tekemät raiskaukset ole niin paha juttu? Jos haluat järjestää kuvailemasi kaltaisen mielenosoituksen, niin siinähän ei ole se raiskaamisten vastustaminen pääasiassa, vaan joku muu asia..? Näin minä näkisin asian.
Raiskauksista ylipäätään pitäisi puhua enemmän. Tuo vaan todistaa sen kun mainitaan maahanmuutto ja raiskaus samassa lauseessa, niin pitää heti mainita se kuinka suomalainenkin raiskaa🙄