"Taidan tarvita isompaa kokoa olevan kumin"
Uutiset:
^ Eli SUN ulkonäköäsi kehuttiin?
Kovin paljon eivät ole hupakot matkani varrella ulkonäköäni kehuneet. En kyllä ymmärrä että miksi. Pari ulkkaria on kehunut harmaata siististi trimmattua partaani cooliksi. Ja yksi suomalainen puoliamatööri kehui kerran kaluani kauniiksi ja symmetriseksi. Hän oli tosin tyhjentänyt jääkaappini olutvaraston sitä ennen kitusiinsa. Joten en aivan tosissani kehujansa ottanut .Voi vitsi kun tuli tätä lukiessa nostalginen olo. Sama paikka, samoja kokemuksia, tosin kymmenisen vuotta myöhemmin.🙂
Panotaidoistanikaan ei ole kovin paljon naisilta kiitosta herunut. Ei hupakoilta eikä siviilissä. Ehkä parhaiten mieleeni on jäänyt se aivan ensimmäinen kerta Lappajärven Halkosaaressa. Olin päässyt juuri keskikoulusta ja Lapuan serkkujen kanssa ajeltiin Ladalla (tai lapualaisittain Laralla) Lappajärven Halkosaareen juhannusjuhlille. Siellä kohtasin elämäni ensimmäisen suuren rakkauden. Ylihärmäläisen kanssa pantiin sitten koko yötön juhannusyö hänen soputeltassaan. Minä puskin menemään koko nuoruuteni innolla, kun olin ensimmäistä kertaa pukille kerran päässyt. Ylihärmäläinen pelasi allani ja hoki että "Ristus notta teköö hyvää". Minä köyrin hikipäässä niin että soputeltta huojui ja ylihärmäläisen jalat löivät teltan katossa vitosen katkoa. Olin aika ylpeätä poikaa .
Hienot muistot minulle tästä ylihärmäläisestä jäivät. Ensimmäisestä tyttöystävästäni. Vietettiin sellaisen rakkauden täyteinen "hippikesä". Pukeuduttiin Halkosaaren Tulivuorirockiin Bay City Rollers fanivermeisiin. Ylihärmäläinen ompeli meille sellaiset uniikit tuotteet, koska Bay City Rollers oli sinä vuonna Tulivuorirockin pääesiintyjä. Syksy sitten meidät erotti, kun minun piti lähteä Ouluun lukioon .
Mä oon tehy itseni kanssa sopimuksen, etten ikinä tuu antamaan perätöntä kehua, esim. "ooh sun muna tuntuu hyvältä" jos vaikka oikeasti olis plääh.
Mun kokemuksen mukaan ihan jokaiselta löytyy kyllä se kehuttava ominaisuus, oli se sitten ulkonäköä, käytöstä, taitoja, jne!