Mä inhoan stay-uppeja. Aluksi yritin niitä asiakkaiden toiveiden mukaan pitää, mutta koska oma olo ei ollut ollenkaan hyvä niiden kanssa, olen luopunut. Usein mulla tulee niin ex tempore-asiakkaita, että mä olen vain pyyhe päällä suoraan suihkusta 😁 Jos ehdin laittaa jotain päälle, on mulla usein joku body tai sitten stringit ja t-paita.
Ja tosi usein asutoiveiden esittäjät saa mut vähän varpailleen, sillä ovat mun kokemuksella niitä, jotka useimmin tekee oharit. Anteeksi niille toiveiden esittäjille, jotka ei ole ohari-Olleja 😊
Erään asiakkaan luokse (täysin uusi mulle) menin suoraan oltuani koko päivän maatalous-henkisessä tapahtumassa. Mulla oli farkut, tennarit ja joku juntti takki. Tapaamisen aloitin käymällä pesulla hänen luonaan (tiedät varmaan kuka olet
). Sillon täytyy sanoa että hieman stressasin omaa lookkia. Muutamaan kertaan piti varmistaa, että mä oikeasti joudun tulemaan kaikkea muuta kuin laittautuneena hupakkona 😁
Mutta mä oon tosiaan niin luonnonlapsi,että alkuaikojen stressaamisen ja laittautumisten jälkeen, mun lempiasu on vaan suihkunraikas minä.