Veikkaan, että jotkut ovat tarkoituksella jättäneet vastaamatta, etteivät voi käydä, koska tiedän, että tässä pienessä ja yltiöhienossa sekä täydellisessä maailmassa osataan kyllä niitä pahojakin puolia piilotella ja erilaisia, poikkeavia, etnisiä, vammaisia, sairaita ja mielenterveyden kanssa painivia osataan syrjiä jo ihan pienemmistäkin yksityiskohdista lähtien. Enkä sanonut, että minä välttämättä syrjin heikommassa elämäntilanteessa olevia enkä edes ole asiakas. Eikä minulla liioin ole sairauksia tai vammoja taikka nykyisessä mielenterveydessä pitkään aikaan ollut juuri valittamisia nykyisessä elämässäni.
Mutta tiedän vain turskien joukosta sellaisiakin tapauksia, jotka selkeästi antaneet ymmärtää joko netin foorumeiden kautta tai muuta keskustelua joskus kuunnelleena, että tytön pitää näyttää kuvissa täydelliseltä, olla priimakunnossa, täydelliset muodot, terveet elämäntavat (ilman laiskottelua, roskaruokaa, kaljaa, muita päihteitä ja mielellään ilman lääkkeitäkin), terve 100% kaikilla elämän osa-alueilla, ei saa olla mitään turhia diagnooseja eikä missään nimessä mikään mielisairas, sillä se olisi pahinta mitä helvetin porteilla voi olla.
Ammattilaisia tällä alalla jätetään tosi pienistäkin yksityiskohdista kokonaan tapaamatta, tai sitten perutaan, tehdään ohareita, mustamaalataan tai muuten koitetaan ärsyttää valittamalla isoon ääneen, kun jokin pieni yksityiskohta esimerkiksi tuoksussa tai karvoituksessa taikka ihon värin sävyssä pilasi muuten turskan ensin koko hyvänä pitämänsä paketin, byhyy...
Eli jopa pikkuasiatkin estvät joskus hienon tapaamisen toteutumisen sillä seurauksella, ettei tätä pikkutarkkaa valikointia missään myönnetä sillä se tuntuisi häpeälliseltä saada kuulla muilta olevansa syrjijä ja rasisti, jos siis turska noista pikkutarkoista valintakriteereistä meitä hupakkoja valitessaan kertoo meille muille.
Te turskathan ette koskaan osaa olla valikoivia, pinnallisia tai pikkutarkkoja oikein mistään? Mutta kuitenkin suurin osa turskakunnasta on minulle vastakkaista sukupuolta, joita on sanottu pinnallisiksikin yleistäen? Vaikka toki tiedän, ettei se pidä paikkaansa yleistettynä.