^ Aistin että sitä ollaan taas pienellä känkkäränkkä-tuulella. Tuo liiallinen Temppareitten katsominen tekee ehkä temput mielenrauhalle. Mitähän me keksisimme että saataisiin tuo pahantuulisuus laantumaan?
Minä taasen keittelen kahvia ja paistan muutaman kananmunan. Hyvää huomenta kaikille.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
^ Oon samaa mieltä. Joka toisessa viestissä erilaisten/eri asioista pitävien ihmisten haukkuminen/väittäminen nirppanokiksi/jne. on vain typerää provoilua, josta ei tarvi välittää 😊
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
^ Oon samaa mieltä. Joka toisessa viestissä erilaisten/eri asioista pitävien ihmisten haukkuminen/väittäminen nirppanokiksi/jne. on vain typerää provoilua, josta ei tarvi välittää 😊
Tämä! Onhan toi touhu tietyllä mennyt jo ihan oudoksi...en usko, että se on provoilua vaan enemmänkin tietämättömyyttä asioista ja niiden ymmärtämättömyyttä. Mutta ei sekään ihan kokonaan asiaa slitä.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 12, 2022, 17:16:32 kirjoittanut teme696 »
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-