Hei! Olen neitsyt 20v nuori mies ja lähiaikoina minua on vaivannut kokemattomuus seksi hommista ja olen päättänyt hankkia ratkaisua maksulliselta puolelta. Onko mielipiteitä miksi ei kannattaisi tehdä näin ja neuvoja maksullisista ylipäätään?
Uutiset:
Ei varmasti ole mitään syytä miksi ei tehdä. Neuvona sanoisin, että kannattaa kertoa maksulliselle mistä on kyse. Ja katso joku esim. täällä forkalla vaikuttava. Älä ota ensimmäiseksi jotain satunnaista re:llä ilmoittelevaa, josta et tiedä mitään.
Miten voin etsiä tälläsiä henkilöitä täällä tai voisitko kertoa nimiä? Oon tosi uusi täällä foorumilla ja en tiedä oikein kaikkia konsteja
Hupakot saa tulla esittäytymään rohkiastiTäällä on nyt suuntaus että yritetään kääntää asia toistepäin 😊 Sun pitää olla hupakoihin päin yhteydessä.
Hei! Olen neitsyt 20v nuori mies ja lähiaikoina minua on vaivannut kokemattomuus seksi hommista ja olen päättänyt hankkia ratkaisua maksulliselta puolelta. Onko mielipiteitä miksi ei kannattaisi tehdä näin ja neuvoja maksullisista ylipäätään?
Mun elämäni ongelmat alkoi siitä kun sain pillua.
Unohda koko juttu!
Keskity tietokoneisiin joku 20 vuotta ja kaikki maailman pillut on sun.
Bon appetit!
Sama ongelma täällä. Olen 21v kokematon mies ja olisi joskus kiva saada naista. Kannattaako yrittää thai hieronnasta?
No saisipa ainakin hieronnan vaikka olisikin huono happy endingSama ongelma täällä. Olen 21v kokematon mies ja olisi joskus kiva saada naista. Kannattaako yrittää thai hieronnasta?
En välttämättä suosittelisi thai-hierontaa. Voi olla joko todella paska tai ihan ok, mut paras vaihtoehto on mennä ihan ammattihupakolle