Kun nainen tulee nuolemalla niin pitääkö siinä heti lopettaa vai miten pitää toimia? Jotku naiset työntää otsassa silleen pois päin ja jotku ei.
Melkein kannattaa kysyä siltä jonka pillua nuolet.
Uutiset:
Kun nainen tulee nuolemalla niin pitääkö siinä heti lopettaa vai miten pitää toimia? Jotku naiset työntää otsassa silleen pois päin ja jotku ei.
Joskus tainnut mennä puolet tapaamisesta pelkkää pillun nuolemiseen, eikä sihteerin puolelta puhettakaan että olis pitäny lopettaa mutta mulla puutui niskaJoskus musta tuntuu sille, että olet mun kaksoisnikki...
Oonko mä sit kolmosnikki???Joskus tainnut mennä puolet tapaamisesta pelkkää pillun nuolemiseen, eikä sihteerin puolelta puhettakaan että olis pitäny lopettaa mutta mulla puutui niskaJoskus musta tuntuu sille, että olet mun kaksoisnikki...
Jos kaikki urbaanit legendat otetaan huomioon niin taitaa olla jo ainakin kuudes.Oonko mä sit kolmosnikki???Joskus tainnut mennä puolet tapaamisesta pelkkää pillun nuolemiseen, eikä sihteerin puolelta puhettakaan että olis pitäny lopettaa mutta mulla puutui niskaJoskus musta tuntuu sille, että olet mun kaksoisnikki...
Mutta eikös tuon saman asian aja kun lirputtaa sitä kieltä sivusuunnassa silloin kun on jalkojen välissä?
Edittinä vielä että sitte testituloksia pojat kehiin kun oletta käyneet testillä
Mutta eikös tuon saman asian aja kun lirputtaa sitä kieltä sivusuunnassa silloin kun on jalkojen välissä?
Edittinä vielä että sitte testituloksia pojat kehiin kun oletta käyneet testillä
"Kivin-metodissa suuseksiä antava henkilö pitää klitoriksen paikallaan peukalolla ja keskisormella ja liikuttaa kieltään klitoriksen sivulta toiselle, ei ylös alas."
"Kivin-metodissa suuseksiä antava henkilö pitää klitoriksen paikallaan peukalolla ja keskisormella ja liikuttaa kieltään klitoriksen sivulta toiselle, ei ylös alas."
No eikös se kieli liiku siellä klitan tykönä sivusuunnassa kun on jalkojen välissä ja liikuttaa kieltä sivusuunnassa eli vasemmalta oikealle edestakaisin. Samalla käden voi viedä jalan ympäri ja levittää paikkoja klitan edestä etusormella ja keskisormella.
Edittinä et siinähän voi välillä myös pyöräytellä sitä kieltä ta ottaa ylösalas liikkeitä.
Mä luulen, että me Nezztorin kanssa pidetään salaisuus tästä asiasta omanamme.