Segregaatio, ei välttämättä paha. Alkuasukkaat ei edes ymmärrä koko termiä saati välitä siitä.Luulen että valkoihoiset tytön tylleröt tuolla Yhdysvalloissa löytävät siitäkin jotain kitisemistä
Uutiset:
Segregaatio, ei välttämättä paha. Alkuasukkaat ei edes ymmärrä koko termiä saati välitä siitä.Luulen että valkoihoiset tytön tylleröt tuolla Yhdysvalloissa löytävät siitäkin jotain kitisemistä
Sä oot vaan niin ❤️ Mennäänkö naimisiin?
Kaikki Suomalaiset hyppää kuulemma lauantaina suurmäessä. Valitettavasti itse en millään ehdi.Onko ihan pakko jonsei taho? (Tai tohi).
^ Nukun hieman paremmin tällaisten uutisten jälkeen. Suomen tykistö oli jo aiemminkin Euroopan kärkeä.
^ Nukun hieman paremmin tällaisten uutisten jälkeen. Suomen tykistö oli jo aiemminkin Euroopan kärkeä.
Luuletko oikeesti että joku vitun tykistö nyky sodankäynnissä ratkaisee?
Jos ratkaisisi, niin putinit olisivat jo valloittaneet Ukrainan.
^ Paikalleen sanottu 👍. - Savolakin korosti ensimmäiseksi maanpuolustustahtoa sekä lisääntyneitä kertausharjoituksia joihin olikin viime vuonna osallistunut n 30 000 henkeä tavalla tai toisella (enemmänkin halukkaita olisi kuulemma ollut.) - Eivätkä hankinnat ilmeisesti pelkän tykistön puolelle jää mutta puolustusministeri vastasi toimittajan uteluihin että koska emme vielä ole NATO:n jäseniä sekä koska r... Venäjä on edelleen rajanaapurina niin kaikkea ei voi etukäteen vielä kuuluttaa turuilla ja toreilla. Mutta suunta on todellakin oikea.
"Suomen tykistölle erikoistulivoimaa 35 miljoonan euron kaupassa"
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/41b6073e-74b5-4ff7-9319-ab4d9477a6f5
Niinhän se Mikko Savola eilen sanoikin, että nyt kun on ilmavoimia päivitetty niin seuraavaksi panostetaan sitte maavoimiin. - Mikä on luonnollisesti enempi kuin hyvä uutinen.