Taitaa tulla peitoille tarvetta jos ensi viikon pakkaset pitää paikkansa 🤭Kylmällä pitää olla lähekkäin ja jakaa lämpöä ☺
Uutiset:
Taitaa tulla peitoille tarvetta jos ensi viikon pakkaset pitää paikkansa 🤭Kylmällä pitää olla lähekkäin ja jakaa lämpöä ☺
Thor patsastelee että kiukutteleekohan se Thunbergin Greetta yhä ilmaston lämpenemisestä kun täällä on tällaiset pakkasherran paratiisikelit?
Hetken patsasteltuaan Thor tuli siihen tulokseen että jos ilmasto lämpenee niin se muuttuu! Siihen Thor sitten toteaa että what’s the fooking difference?
Thor patsastelee että kiukutteleekohan se Thunbergin Greetta yhä ilmaston lämpenemisestä kun täällä on tällaiset pakkasherran paratiisikelit?
^ Hei vähän rispektiä sillä olenhan minä eli itse Thor Patsaskin hieman sellainen menneen talven lumi lukuunottamatta fanejani keiden sydäntä lämmitän aina. Toisinaan ehkä liikaakin. 🤔
Kuka määrittelee mikä täällä on trollausta ja mikä ei, sinäkö?^ Hei vähän rispektiä sillä olenhan minä eli itse Thor Patsaskin hieman sellainen menneen talven lumi lukuunottamatta fanejani keiden sydäntä lämmitän aina. Toisinaan ehkä liikaakin. 🤔
Minäkin kuulun Patsaan faneihin, mutta viime aikoina hän on alkanut trollaamaan hieman liikaa. Patsastele enemmän, trollaa vähemmän.