Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 1133720 kertaa)

Poissa Pertti Ström

  • Full Member
  • Viestejä: 142
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11840 : Heinäkuu 04, 2024, 15:24:49 »
Miksi YLEä ei laiteta maksukortin taakse?

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5395
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11841 : Heinäkuu 04, 2024, 19:09:58 »
Mietin, että ei täällä pitäs olla, kun alkaa lähinnä aina vaan vituttaamaan. Jalkapallo-ketjut on ainoat, joita pystyy nykyään lukemaan ärsyyntymättä. Ja kuvaketjut! Naisten perseet ja tissit ei ikinä ärsytä  :inlove: Tai miesten juhannuskuvat ❤️ Sitä mä mietin. Eli enemmän tissiä ja persettä tytöt!  :kiss:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7120
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11842 : Heinäkuu 04, 2024, 19:15:52 »
Eli enemmän tissiä ja persettä tytöt!  :kiss:

Kerrankin olen jostain samaa mieltä. 😁
Livekonsertit 2024: 11

Poissa jan#91

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2535
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11843 : Heinäkuu 04, 2024, 19:17:47 »
Eli enemmän tissiä ja persettä tytöt!  :kiss:
Tätä minäkin mietin, että turhan hiljaista on ollut tällä rintamalla. Mutta ethän Maria jätä meitä, enkeleitä tarvitaan aina ja kaikkialla  :kiss:

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5395
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11844 : Heinäkuu 04, 2024, 19:24:54 »
Eli enemmän tissiä ja persettä tytöt!  :kiss:

Kerrankin olen jostain samaa mieltä. 😁

Älä ärsytä mua yhtään enempää 😂Hitto kun täältä puuttuu sellanen turpiinvetohymiö 😁 :kiss:

Eli enemmän tissiä ja persettä tytöt!  :kiss:
Tätä minäkin mietin, että turhan hiljaista on ollut tällä rintamalla. Mutta ethän Maria jätä meitä, enkeleitä tarvitaan aina ja kaikkialla  :kiss:

Voin kertoa että olin kirjoittamassa sellasta viestiä, josta oli enkelin siivet kaukana 😂 :kiss: Mutta en tietenkään jätä, jos tytöt vaan laittaa niitä kuvia.Venlan tissit voisi piristää mieltä kummasti 🧐 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa jan#91

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2535
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11845 : Heinäkuu 04, 2024, 19:33:01 »
^ nyt mietin Venlan tissejä, muidenkin tissit toki enemmän kuin tervetulleita

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6605
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11846 : Heinäkuu 04, 2024, 20:54:59 »
Mietin, että... ...❤️ Sitä mä mietin. Eli enemmän tissiä ja persettä tytöt!  :kiss:

Aamen!
- insert credit card here ->

Poissa Penaattori

  • Hero Member
  • Viestejä: 897
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11847 : Heinäkuu 05, 2024, 00:09:00 »
Miksi YLEä ei laiteta maksukortin taakse?
Lisäksi Merja Yli-Anttilalle ja Yle:n päätoimittajalle voisi antaa kenkää.

Ylen vastaava päätoimittaja Jouko Jokinen lähetti sähköpostissaan törkeyksiä Sanna Ukkolasta, mikä täyttänee kunnianloukkauksen merkit.

Jokinen ilmoittaa ettei ala kommentoimaan yksityisiä viestejä. Kuitenkin, lain mukaan kuka tahansa saa julkaista saamiaan yksityisviestejä.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7af801cb-fb57-4f2a-8340-47ee727d6b87
 
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2560
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11848 : Heinäkuu 05, 2024, 00:35:04 »
Spotify soittolistaa sekä privabileitä
💊

Paikalla Nuolija

  • Full Member
  • Viestejä: 340
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11849 : Heinäkuu 05, 2024, 01:28:40 »
Olisiko tämä mun viimeinen kesä? Ei tässä paskassa mitä elämäksi kutsutaan ole mitääñ järkeä. Pelkkää yksin olemista vaikka mitä yrittäisi. Hellyyttä/läheisyyttä saan vain maksusta. Jos vaan käyttäisi kaikki rahat siihen ja sitten loppu. Mutta eihän mulla ole rohkeutta siihenkään... Pääsisipä ajassa taaksepäin, tekisin niin paljon asioita toisin. Anteeksi tästä, humalaisen pohdintaa mutta silloinhan sanoo totuuden...

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15726
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11850 : Heinäkuu 05, 2024, 08:00:38 »
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Maalainen88

  • Full Member
  • Viestejä: 148
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11851 : Heinäkuu 05, 2024, 08:36:05 »
Olisiko tämä mun viimeinen kesä? Ei tässä paskassa mitä elämäksi kutsutaan ole mitääñ järkeä. Pelkkää yksin olemista vaikka mitä yrittäisi. Hellyyttä/läheisyyttä saan vain maksusta. Jos vaan käyttäisi kaikki rahat siihen ja sitten loppu. Mutta eihän mulla ole rohkeutta siihenkään... Pääsisipä ajassa taaksepäin, tekisin niin paljon asioita toisin. Anteeksi tästä, humalaisen pohdintaa mutta silloinhan sanoo totuuden...
ihan samaa ajatellu, etenkin tänävuonna, huomaisikohan poistumista kukaan 🤔
Vaan yks syrjäytyvä, kaikkeen kyllästynyt, mitätön hylkiö😞

Poissa Maalainen88

  • Full Member
  • Viestejä: 148
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11852 : Heinäkuu 05, 2024, 09:25:19 »
Pienen vinkin voisi vielä heittää naisille, kun liikutte jossain immeisten joukossa, niin suokaa joskus edes pieni huomio rumemmillekin miehille ja katsokaa ohimennen kohti,herrasmiehenä katson aina silmiin enkä tuijota tissejä,joten on helevetin masentavaa huomata aina olevansa pelkkää ilmaa,ei silmiin katsominen ainakaan miun kohalla merkkaa, että nyt lähetään naimaan,pieni ele,hyvä mieli.
Vaan yks syrjäytyvä, kaikkeen kyllästynyt, mitätön hylkiö😞

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2963
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11853 : Heinäkuu 05, 2024, 09:35:48 »
^^^^ Valitettavasti elämä ei reilua. Kumpa se olisikin. Olen monesti ajatellut että jos voittaisin lotossa tai eurojaskassa miljoonia niin kelpaisinkohan silloin sukulaisteni piiriin tai niille naisille jotka katsoivat minua nenänvarttaan pitkin kun pyysin heitä treffeille? Joka tapauksessa toivon että asiat kääntyisivät parempaan suuntaan sinun kuten meidän kaikkien elämässä.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2963
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11854 : Heinäkuu 05, 2024, 09:39:01 »
^^ Tuo on kyllä totta. Kaupungilla näkee päivittäin kauniita naisia joille näköjään muut ihmiset ovat tyhjää ilmaa. Naisista on evoluution kautta tullut vaan nirppanokkaisempia kuin koskaan ja tämä "kehitys" vain jatkaa kulkuaan.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 1235
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11855 : Heinäkuu 05, 2024, 09:40:35 »
Iltalehdessä...
(en laita linkkiä)
"Etelä-Suomessa on tunneli, jonka sabotoija voisi myrkyttää koko Helsingin vedet – ”Koska Venäjän uhka on kasvanut...”

Mietin miten naiiveja suomalaiset ovat. Kertovat kaikille millä tavalla suomea voidaan sabotoida.
Itänaapurissa osataan myös lukea suomalaisia lehtiä. Odottavatko vain sopivaa ajankohtaa jolloin voivat hyödyntää saamaansa tietoa.
Eikä tämä ole ainoa paljastus Suomen heikoista kohdista.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Paikalla Nuolija

  • Full Member
  • Viestejä: 340
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11856 : Heinäkuu 05, 2024, 13:51:19 »
Vaikka tuon ylläolevan tekstin alkoholia nauttineena kirjoitinkin, ei ajatukset selvin päin mihinkään ole muuttuneet. Omalla kohdallani voin sanoa, että "verkosta poistumistani" ei huomaisi kukaan. Korkeintaan työpaikalla ja sielläkin kirottaisiin kun joudutaan etsimään uusi työntekijä tilalle.

Itse en jaksa enää edes katsoa ketään vastaantulijaa silmiin, katse käännetään kuitenkin vaan pois. Ja peppumiehenä en tissejä katsoisikaan.

Miljonäärinä kelpaisi ihan varmasti kuka tahansa. Itse tykkään pelata Eurojackpotia juuri sen vuoksi. Tosin vain yhden rivin arvontaa kohden, ei viitsi kauheasti tuhlata niin pienillä voittomahdollisuuksilla. Suunnitelmat on jo valmiina, mikäli isompi voitto osuu kohdalle. Julkisuuteen tulen välittömästi, naama ja yhteystiedot joka lehteen. Luulen, että seuraa löytyisi melkoisen nopeasti ja silloin mun ulkonäöllä yms. ei olisi mitään väliä. Ja mulle riittää kyllä, että joku on mun kanssa pelkästään rahan takia, parempi se on kuin yksin oleminen.

Viikon päästä alkaa kesäloma, toki odotan sitä mutta silloin yksinäisyys iskee todella vasten kasvoja. Ehkäpä muutama sihteerireissu toisi paremman mielen. Minäkin toivon todella, että elämä näyttäisi joskus parempia puoliaan kaikille ❤️

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15726
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11857 : Heinäkuu 05, 2024, 14:09:42 »
Iltalehdessä...
(en laita linkkiä)
"Etelä-Suomessa on tunneli, jonka sabotoija voisi myrkyttää koko Helsingin vedet – ”Koska Venäjän uhka on kasvanut...”

Mietin miten naiiveja suomalaiset ovat. Kertovat kaikille millä tavalla suomea voidaan sabotoida.
Itänaapurissa osataan myös lukea suomalaisia lehtiä. Odottavatko vain sopivaa ajankohtaa jolloin voivat hyödyntää saamaansa tietoa.
Eikä tämä ole ainoa paljastus Suomen heikoista kohdista.
Oiskohan joku vasemmistolainen toimittaja asialla.... :laught:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5395
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11858 : Heinäkuu 05, 2024, 14:57:39 »
Höh, avointa pohdintaa nuolija ja maalainen, mutta kurjaa että koette noin :( Onko niin, että elämä ei voi olla ok ilman kumppania? On meitä sinkkuja paljon 😊 Ehkä kaverit voi täydentää joitain aukkoja? Eläimet? Harrastukset? Vapaaehtoistyö (esim kummivanhempana toimiminen)? Kenties sen jonkun kohtaa sitten kun sitä ei edes etsi. Jos taas on täysin yksinäinen, ei ole sukulaisia tai ystäviäkään, voisiko joku uusi harrastus auttaa? Joku yhteisö? Sinkkutapahtumat? Olen nähnyt myös eri paikkakuntien puskaradioissa ilmoituksia, joissa joku kertoo olevansa yksinäinen ja etsivänsä ystäviä. Yleensä ne on poikinut vastauksia 😊 Jokatapauksessa toivon, että teidän elämään löytyy sisältöä, joka poistaa moiset ajatukset viimeisestä kesästä ❤️ Eihän sen elämäntarkoituksen ole pakko olla kaunis vaimo, kiharapäiset lapset ja kultainen noutaja 😊 Jokaisella on oma polkunsa, ihan yhtä tärkeä.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Paikalla Nuolija

  • Full Member
  • Viestejä: 340
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #11859 : Heinäkuu 05, 2024, 15:52:02 »
Höh, avointa pohdintaa nuolija ja maalainen, mutta kurjaa että koette noin :( Onko niin, että elämä ei voi olla ok ilman kumppania? On meitä sinkkuja paljon 😊 Ehkä kaverit voi täydentää joitain aukkoja? Eläimet? Harrastukset? Vapaaehtoistyö (esim kummivanhempana toimiminen)? Kenties sen jonkun kohtaa sitten kun sitä ei edes etsi. Jos taas on täysin yksinäinen, ei ole sukulaisia tai ystäviäkään, voisiko joku uusi harrastus auttaa? Joku yhteisö? Sinkkutapahtumat? Olen nähnyt myös eri paikkakuntien puskaradioissa ilmoituksia, joissa joku kertoo olevansa yksinäinen ja etsivänsä ystäviä. Yleensä ne on poikinut vastauksia 😊 Jokatapauksessa toivon, että teidän elämään löytyy sisältöä, joka poistaa moiset ajatukset viimeisestä kesästä ❤️ Eihän sen elämäntarkoituksen ole pakko olla kaunis vaimo, kiharapäiset lapset ja kultainen noutaja 😊 Jokaisella on oma polkunsa, ihan yhtä tärkeä.

Kiitos kauniista sanoistasi ❤️ Mulla on ainakin niin kova tarve saada toisen ihmisen läheisyyttä ja hellyyttä sekä myös antaa niitä toiselle, että ei sitä valitettavasti pysty korvaamaan millään muilla asioilla. Maksullisilla tapaamisillakin se on mulle tärkein asia, ei niinkään seksi vaikka kivaa ja mahtavaa se onkin.

Lapsia en ole koskaan halunnut, joten mitään perhehaaveita mulla ei olekaan, ainoastaan haave kumppanista. Sinkkuna en koe elämääni millään tavalla merkitykselliseksi enkä tärkeäksi itselleni tai muille.

Sen verran voin luvata, että jos johonkin lopulliseen ratkaisuun päädyn, kenenkään työpaikalle en sitä mene tekemään. Nämä rekkaa päin ajajat, junan alle menijät yms ovat kyllä vihonviimeisiä kusipäitä. Se onnistuu ihan hiljaisesti omissa oloissaankin.