^
Pekan panimo..auki 24/7 (takuu varma tyydytys...naisille)
Pekan panimo..auki 24/7 (takuu varma tyydytys...naisille)
Uutiset:
Naiset on arvaamattomia.
No Seepelin helikopteri keräsikin ihailuja ja kaveri poistuikin juuri jonnekin kahden blondin kanssa. En nyt varsinaisesti ole kateellinen tai katkera - en ainakaan myönnä - mutta oma helikopteri-esitykseni aiheutti lähinnä katseita joista kuvastui myötähäpeä.
😁😁
Joo ne naiset halus näyttää mulle jotain. Ne oli varmaan pyöräretkellä ku ne puheli jostain kumista joka pitäis täyttää ja että "takaapäin" se onnistuis?? Miten pyörän kumi pumpataan takaapäin? Noh, sitte selvis ettei neidoilla edes ollu omaa pumppua mutta ne haluais jotenkin että mä pumppaan ne täyteen?? Eihä mulla pumppua oo mukana, se oli jääny toisen pyyhkeen taskuun. Ja eikä siellä näkyny edes niitä polkupyöriä! Jotain hämärää tässä oli niin lähin kiireen vilkkaa pois. Hankalaa kun ei sanota suoraan mitä halutaan... 😊
^Siitäkin huolimatta, että Panimo on kiinni. Mistähän aikoi Pekka sniikata sisään.
Vähän tuli kyllä kylmä ja kaikkihan tietävät miten pelivälineelle käy kylmässä...hrrrr.
Mullahan on omat avaimet panimolle. Tietenkin.
^Siitäkin huolimatta, että Panimo on kiinni. Mistähän aikoi Pekka sniikata sisään.
Vähän tuli kyllä kylmä ja kaikkihan tietävät miten pelivälineelle käy kylmässä...hrrrr.
Mullahan on omat avaimet panimolle. Tietenkin.
Kyllä suomalainen mies kylmää kestää. Eihän se matka eikä mikään. Arvasin, että ammattipanija selviää tilanteesta kuin tilanteesta. Rannalla ne naiset ihaillen katseli jätkä kroolia vetäen katosi horisonttiin, että oispa mullakin tollainen mies.
Ei jaksais taas sitä samaa vänkäystä niistä olemattomista listoista onko niitä ja eikö niitä ole ja mitä niissä on.
Onko laitonta pitää kauppalistaa hupakoista joilla haluaa käydä?
Onko laitonta pitää kauppalistaa hupakoista joilla haluaa käydä?
Tarvitseeko Rovaniemi-Kuusamo välillä talvirenkaita?
Tarvitseeko Rovaniemi-Kuusamo välillä talvirenkaita?
Aikaisemmin olisin varmaan arvellut että ei, mutta nyt Kouvolassa lumisateessa...
Suomen kevät <3