"Foorumilla tehdään päivityksiä su-ma 14.-15.6.2020 yönä alkaen klo 24."
Lienee aika messevä juhannuskalenterikuva tulossa 15.6. ku pitää serveritkin päivittää sitä ennen 😂😂
Uutiset:
Koko viikon odottaa että tulis viikonloppu ja kun se koittaa, sitä odottaa että tulis viikonalku, jotta pääsee töihin takaisin. Tätä tää elämä kai sitten on, siihen asti että eläkeikä koittaa ja kuolema kuittaa.
Sä oot kyllä niin oikeassa. Ylirasitus alkaa varmaan vaivaamaan. Olisihan tuo yksi ihana mielessä.Koko viikon odottaa että tulis viikonloppu ja kun se koittaa, sitä odottaa että tulis viikonalku, jotta pääsee töihin takaisin. Tätä tää elämä kai sitten on, siihen asti että eläkeikä koittaa ja kuolema kuittaa.
Hei, sä tarviit nyt pillua tai sitten jonkin mukavan harrastuksen🙂
Taivaita hipovia kokemuksia. Niitä tässä etsitään, tai ei etsitä vaan ne tulevat yllättäen aivankuin puskista.
Tässä on aikaansa ruvennut miettimään että mitä tästä harrastuksesta oikeastaan etsii.
^
Todella kauas.
Mä olen joskus piereskellut yöllä huvikseni laiturin nokalla ja miettiny minne asti se kiirikään. Semmoinen kunnon paukku kuullostaa ihan haulikon laukaukselta😁
^
Todella kauas.
Mä olen joskus piereskellut yöllä huvikseni laiturin nokalla ja miettiny minne asti se kiirikään. Semmoinen kunnon paukku kuullostaa ihan haulikon laukaukselta😁
No tässä on suunniteltu himopyöräilyn aloittamista...