Jaksaisikohan vaihtaa lakanat ja kaikki ne systeemit. On tässä vähän aikaa kun viimeksi vaihdoin...puolvuotta.
Hei Hyi. Oikeesti tuun vielä siivoamaan sun kämpän 😆
Uutiset:
Jaksaisikohan vaihtaa lakanat ja kaikki ne systeemit. On tässä vähän aikaa kun viimeksi vaihdoin...puolvuotta.
Hei Hyi. Oikeesti tuun vielä siivoamaan sun kämpän 😆
Lifti pistettiin tänään puhumaan tunteista. Lifti " Tunteet on kuin paskahätä. Ne tulee ja vikisee mennessään. Niistä ei tarvitse välittää ja ne on kaikkea muuta kuin tärkeitä "
Nainen " Just joo. Halusin vaan sanoa että tykkään susta "
Lifti " No mutta sehän on hyvä juttu...tai siis niin minäkin sinusta "
Voi IsäKissanVittu!
Missä pk-seudulla pääsis moottorikelkkaileen? Tai ees Uudellamaalla?
Tuuu tänne Pudasjärven paliskuntaan, niin pääset kelekailee mun uuella catilla kunhan saan sen vaan käyntiin ensiksi
^ Jätin suosiolla nyt katsomatta kun se aiheuttaa niin suurta tuskaa 😪 Katsoitko äsken? Onkohan se liikuttavin elokuva mitä on tehty 🤔
^ Jätin suosiolla nyt katsomatta kun se aiheuttaa niin suurta tuskaa 😪 Katsoitko äsken? Onkohan se liikuttavin elokuva mitä on tehty 🤔
En mä sitä pysty katsomaan. Kerran nähnyt ja yhtä tunteita kuohuttava elokuvaa ei ole tullut sen jälkeen vastaan. Ymmärrän kyllä miksi se koskettaa sua🥺
Hyvä valinta niin ei mee loppuyö surussa velloessa. Se on ehkä jopa turhan tunteisiin menevä elokuva. Että ainakin on siinä onnistuttu jos tarkoitus on herättää ihmisissä suuria tunteita 😊 Ja leffa joka ehdottomasti pitää katsoa yksin niin voi rauhassa häpeilemättä itkeä 😅
Mikä ihme on Hachiko leffa? ikinä kuullukkaan tommosesta leffasta
Missä pk-seudulla pääsis moottorikelkkaileen? Tai ees Uudellamaalla?
Tuuu tänne Pudasjärven paliskuntaan, niin pääset kelekailee mun uuella catilla kunhan saan sen vaan käyntiin ensiksi
Pudasjärvi-Helsinki
2-0
Postipakettien noutopisteet & moottorikelkkailu.