paska puhetta ettei koolla ole väliä. hommasin nelisatasen iivarin 18 tuumanKyllä jeti maailmalla tunnetaan! Anteeksi, siis Jeti.
laipalla. nyt ylipaksut puut katkeaa kettuilemati...taatana.
poika poika, siehän alat oppia.
Uutiset:
paska puhetta ettei koolla ole väliä. hommasin nelisatasen iivarin 18 tuumanKyllä jeti maailmalla tunnetaan! Anteeksi, siis Jeti.
Virveli kourassa?Kalastaako joku selvinpäin?
pakko, ne kattoo niin jos prisman kalatiskiin tullaan 2 promillen pohjalla...
Vitsit kun voisi ottaa asiakkaita vastaan ulkona. Pitäisi pystyttää pihalle joku suojaisa pergola tai herätyskokousteltta, mutta sit kyllä tarvittais vielä joku äänieristys.
Kalastaako joku selvinpäin?
pakko, ne kattoo niin jos prisman kalatiskiin tullaan 2 promillen pohjalla...
Nyt en saa mielikuvasta irti Jounia ja sinua kahden hengen vihreää telttaa heiluttamasta pihamaalla Voi hyvänen aikaEi mun isä ja äiti mitään telttaa pystyttele. Ne kinkyilee siinä takapihalla. Perii katsojilta maksun ja minä vedän Jallua vieressä Ehdottelen että jos lähdetään maailman ympäri kiertueelle. Vois olla Jenkeissä kova hitti - Kuka vittu toi tyyppi on joka vetää pari pulloa Jallua tuossa vieressä ja soittaa huuliharppua. Ensi esitys liikkuvaan kuvaan olisi legendarinen - voisin tanssia sadetanssia starojen ympärillä. Sulka päässä tietenkin ihan vaan sen takia että DeeDeen fantasia toteutuu
paska puhetta ettei koolla ole väliä. hommasin nelisatasen iivarin 18 tuuman
..
Vitsit kun voisi ottaa asiakkaita vastaan ulkona. Pitäisi pystyttää pihalle joku suojaisa pergola tai herätyskokousteltta, mutta sit kyllä tarvittais vielä joku äänieristys.
Jeesusteippi auttaa asiaan kun asiaan, myös kiljahtelevaan emäntään. Venähtäneen jalan saa teipattua ilman ideaalisidettä, kun laittaa sideharsoa alle. Jeesustepillä ja jäätelötikulla saa kikunkin pystyyn ja vaikka mitä.
Ehdottelen että jos lähdetään maailman ympäri kiertueelle. Vois olla Jenkeissä kova hitti - Kuka vittu toi tyyppi on joka vetää pari pulloa Jallua tuossa vieressä ja soittaa huuliharppua. Ensi esitys liikkuvaan kuvaan olisi legendarinen - voisin tanssia sadetanssia starojen ympärillä.
Että jokohan mä poltin ihoni tuolla pihalla
Muutto maaseudulle ja sieltä joku iso maalaistalo, niin eiköhän tuokin onnistuisi ilman äänieristystä
Muutto maaseudulle ja sieltä joku iso maalaistalo, niin eiköhän tuokin onnistuisi ilman äänieristystä
Lupaatko ajaa meidän pihaan mua panemaan jos me muutetaan niin kauas, ettei huudot häiritse ketään?
Gif - klipeistä taitaa tulla foorumin ilmiö vuodelle 2021, upeita kerrassaan
...