Onko kimpparaiskaajat niitä hahmoja joilla on ongelmia moderoinnin kanssa?
Meniks sulla nyt vähän tunteisiin? Ota vähän votkoo ja leiki vaaria niin helpottaa! Mä runkkaan sillä aikaa 😉
mm sinä olet ollut mukana kimpparaiskaamassa sielujen rakastelijaa. älä nyt jaksa esittää ihan idioottia. että kyllä sä kuulut kimpparaiskaajiin mun kirjoissa. ja yleensä juuri kimpparaiskaajat eivät joudu ongelmiin moden kanssa.
me jotka raiskaamme uhrin yksin ja ajan kanssa, joudumme silmätikuksi. välillä tykkään tulla kimppaan mukaan koska tottahan se on että kimpparaiskauksessa yhdeksän kymmenestä nauttii. tämä tekee siitä hyväksyttävämpää.
sun viesti ei mennyt tunteisiin mutta täytyy myöntää että moden viimeaikaiset toiminnat ovat menneet tunteisiin.
Jos mikään netissä alkaa mennä tunteisiin niin suosittelen ihan sellaista vanhanaikaista some-taukoa.
Mä olin kaksi viikkoa sometauolla koko bannin ajan. Samana päivänä kun palasin niin näin kuinka mm.sinä venla saat tehdä sitä joka oli osa syynä minun banniin. Aluksi vaan nauroin ja ajattelin että eihän modet kaikkea huomaa joten onko nyt tilaisuuteni? Kirjoitin ja kymmenen minuutin päästä mun viestit Ramones ukosta katosi ja sun jäi.
Eli mun pointti. Miksi sinä saat ja minä en? Äläkä nyt saatana sano että annoit pillua, koska mä en voi kilpailla tuollaisen asian kanssa.
Turha tässä taukoa on pidellä, parempi vaan raivota moderoinnille ja kertoa kuinka perseestä ne on. Ei ne muuten sitäkään ymmärrä.
On päiviä jolloin multa katoaa kaikki viestit ja on päiviä jolloin saan kirjoittaa tyyliin - työnnä haulikko suuhun ja paina liipaisinta.
Tänään yhteenkään mun viestiin ei ole kajottu ja huomenna saattaa olla moderoinnille liikaa kun kysyn letsmenoksilta - mitä kuuluu runkkari (kait maailmanpelastajamode miettii että olipas rumasti sanottu)
Nyt alkaa jo helpottaa kun olen saanut monta tuntia kertoa kuinka helvetin tyhmiä ihmisiä seksisaitin moderoinnissa on. Kiitos kun kuuntelitte. Huomenna saattaa jo hymyilyttää...ellei moderoinnissa ole joku saatanan suojatyöpaikan saanut, huumorintajuton ja puolisokea, feministi... kyrvän kaipuuta potemassa ja samalla päättää harjoitella moderointia. PERKELE!
....no niin nyt on taas verenpaine tapissaan...kato nyt venla mitä sä taas sait aikaiseksi...