Saisihan normipunttisalikin aueta, vaikka pääsen silti treenaamaan toisella salilla
Toisaalta olihan hyvä treeni tänään - hyvää fiilis
Toisaalta olihan hyvä treeni tänään - hyvää fiilis
Uutiset:
Yleensä talvi ei harmita mua, tykkään talvesta. Nyt kuitenkin mietin, että oispa tiet paremmassa kunnossa.
Yleensä talvi ei harmita mua, tykkään talvesta. Nyt kuitenkin mietin, että oispa tiet paremmassa kunnossa.
Viime aikoina ottanut talvi normaalia enemmän pannuun. Ollut niin paljon menoa naapurikuntiin että koko ajan on kyytien varassa. Julkisia ei tarvitse edes mainita. Normaalisti lähtisin vain pyörällä mutta näillä keleillä se olisi täälläpäin silkkaa itsetuhoisuutta...
Miksi mä muutinkaan pois Helsingistä.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant
Jokseenkin aika käsittämätöntä, että jotkut itseään niin sanotuiksi yrittäjiksi kutsuvat eivät ole perillä edes yritystoiminnan perusasioista.
Enkä tarkoita tällä seksityöntekijöitä.
Jokseenkin aika käsittämätöntä, että jotkut itseään niin sanotuiksi yrittäjiksi kutsuvat eivät ole perillä edes yritystoiminnan perusasioista.
Enkä tarkoita tällä seksityöntekijöitä.
Tällä forkalla voi esiintyä menestyvänä ravintolayrittäjänä, Harry Hou-juristia tai katkeruusa/kateellisuussiantuntijana, vaikka ei ymmärrä mistään mitään.
Milloin ehdittäis Ronjan kanssa ottamaan pari lasia viiniä ja kikattelemaan
Pickettin hyökkäystä heinäkuun kolmantena 1863. - Vaikka meni niin kuin meni, en olisi koskaan vaihtanut mahdollista osaani pohjoisvaltioiden sotilaan kanssa...
Mä voin tulla kaateleen viiniä 😊
Tää pitää kyllä toteuttaa! Viimeksikin oli ihan huippua!
Mites Seepeli toi köksä sujuu? Kai me saatais jotain pikkupurtavaa myös?
Tää pitää kyllä toteuttaa! Viimeksikin oli ihan huippua!
Mites Seepeli toi köksä sujuu? Kai me saatais jotain pikkupurtavaa myös?
Jotain makuhermoja kutkuttelevaa suuhunpantavaa järjestyy kyllä...🤭😘