Mietin, että miksi heräsin taas näin aikaiseen.
Uutiset:
Miten on mahdollista, että olen nyt yrittänyt kolme kertaa vastata asiakkaan sähköpostiin, ja aina tulee ilmoitus mail deliveryltä: "osoitetta ei löytynyt", ja nyt sitten asiakas (edelleen siitä samasta osoitteesta) laittaa viestiä, että miksi en vastaa .... ja minä vastaan, ja saan saman automaatti-ilmoituksen, että viestini ei mene läpi...
Ja tähän asti viestit ovat kulkeneet ihan normaalisti.
Olen kokeillut myös toisesta säpöstä viestittää asiakkaalle - samoin tuloksin.
Miten on mahdollista, että olen nyt yrittänyt kolme kertaa vastata asiakkaan sähköpostiin, ja aina tulee ilmoitus mail deliveryltä: "osoitetta ei löytynyt", ja nyt sitten asiakas (edelleen siitä samasta osoitteesta) laittaa viestiä, että miksi en vastaa .... ja minä vastaan, ja saan saman automaatti-ilmoituksen, että viestini ei mene läpi...
Ja tähän asti viestit ovat kulkeneet ihan normaalisti.
Olen kokeillut myös toisesta säpöstä viestittää asiakkaalle - samoin tuloksin.
Minä olen aina ajatellut, että kaveri vain jänistää ja sen sijaan, että hoitaisi hommansa puhumalla, hän vain poistaa sähköpostiosoitteensa ja teeskentelee, ettei koskaan aikonutkaan tehdä mitään.
Mutta erikoista, että ihminen itse lähettelee sinulle viestejä osoitteesta, jonka samaan aikaan väitetään sinulle olevan olematon. Luultavasti tyypillä on sähköpostin asetuksissa jotain todella pielessä, tai sitten hän on vain keksinyt mielestään hyvän tavan tuhlata teidän molempien aikaa
Miksi vitussa tämän flunssan piti tulla just nyt?
38.5°C kuumetta... PERKELE!!
Mihis kultainen venla katosi?