^Tietysti on, sealit ampu naaman ja hampaat paskaks joltain hemmolta josta tehtiin se ruumis. Osama on CIAn hommissa lähi-idän asioista vastaavana pomona.
Uutiset:
^Tietysti on, sealit ampu naaman ja hampaat paskaks joltain hemmolta josta tehtiin se ruumis. Osama on CIAn hommissa lähi-idän asioista vastaavana pomona.
Esiintyyköhän joku Liftinä aikaa varatessaan 😂😘Edes minä en ole niin sekaisin että esiintyisin Liftinä aikaa varatessani. Tietysti onhan tässä se kurja puoli kun on itseään esitellyt foorumilla naistenvaatteissa, cosplayssä, kisakunnossa sekä aikoinaan luulin tätä facebookiksi ja laitoin pärstäkuvani....ehtivät hupsut tunnistamaan ja vetävät oven kiinni nenäni edestä. Kerran laskivat sisälle kun postiluukusta huikkasin - lupaan että pidän turpani kiinni
^ ja ^^ Ehkä pitäis tehdä sellaisia vanhoille huorille tarkoitettuja kortsuja? Sellaisia, joissa se avausmerkki ois hälyoranssilla tai -keltaisella merkitty, että ikänäönkin vaivatessa äkkiä saa hupakkoluolan hämärässä hampailla auki
Kenelle Vaari tänään lähettäisi dikpikin?
Hyvä yritys! Sulla on muistaakseni 20mm pienempi kuin minulla. Esittelisit sitä kuvaa ylpeänä eteenpäin omanasi!Kenelle Vaari tänään lähettäisi dikpikin?
Laita mulle
Hyvä yritys! Sulla on muistaakseni 20mm pienempi kuin minulla. Esittelisit sitä kuvaa ylpeänä eteenpäin omanasi!Kenelle Vaari tänään lähettäisi dikpikin?
Laita mulle
^ & ^^Kiva kuulla kun pojat välillä vertailee kenellä on pienin sulassa sovussa, voi ylpeänä kurjeskella rinta rottingilla
Voi voi pojat pojat. Mulla on kaikkein pienin kuitenkin.
Arvonlisäverojärjestelmää. En ymmärrä.Jos myyt muut maat niin onko Alv 0% ja pitää tehdä vienti-ilmoitus?
Aloitin mietteet kun koitin toiminimen kirjanpitoon varmistaa Onlyfans-tuloille oikeaa ALV-kategoriaa. Siitä ei tullut lasta eikä paskaa (Myynti - muut maat ois varmaan luokka, mut entä ALV-%?), mutta aloin pohtia että jos alkaisinkin jatkossa myydä livetapaamisten sijaan "viihdetilaisuuksien sisäänpääsymaksuja" niin ALV ois vaan 10% eikä 24% Nyt luen arvonlisäverolakia silmät setelinkuvista sumeina vaikka pitäis mennä jo nukkumaan, ois ehkä sittenkin vaan pitänyt palkata se kirjanpitäjä hemmetti