Mä mietin sitä, että kun toivotaan aina pahoja ihmisiä alimpaan helvettiin, niin miksei kukaan koskaan toivota ylimpään helvettiin?? Luulisi, että se olisi paljon pahempi paikka. Ja kuinka monta tasoa helvetissä muuten on🤔.
Uutiset:
Mietin, että onko iso muna miehen mielestä hyvä siksi, että sitä on kiva esitellä, vai siksi, että naiset tykkäävät? Ja jos jälkimmäinen, niin onko joku nainen oikeasti sanonut, että iso muna on parempi?Mun mielestä nysä on paljon parempi. Tarvii olla pinsetit ja sokeripala esilla niin se ehkä näyttäytyy ja Ilonan kohdalla, kunnon voisilmäpulla auttaa asiaan kummasti.
Mietin, että onko iso muna miehen mielestä hyvä siksi, että sitä on kiva esitellä, vai siksi, että naiset tykkäävät? Ja jos jälkimmäinen, niin onko joku nainen oikeasti sanonut, että iso muna on parempi?
Mietin, että onko iso muna miehen mielestä hyvä siksi, että sitä on kiva esitellä, vai siksi, että naiset tykkäävät? Ja jos jälkimmäinen, niin onko joku nainen oikeasti sanonut, että iso muna on parempi?On.
Mietin, että onko iso muna miehen mielestä hyvä siksi, että sitä on kiva esitellä, vai siksi, että naiset tykkäävät? Ja jos jälkimmäinen, niin onko joku nainen oikeasti sanonut, että iso muna on parempi?
Tottakai sitä on kiva esitellä. Ajattele ny kun läväyttää pyythonin kerältä auki keskelle illallispöytää, niin naisten suusta kuuluu kiimaisia huokauksia ja miesten suista kateellista örinää. En mä kyllä tiedä miten tosta tilanteesta voisi jatkaa eteenpäin, mutta kuiteskin😁
Vaihteeksi mietin tätä koronaa. Lähinnä sitä milloin tuo kaataa voimalla porukkaa petiin, nythän tilanne esim täällä Pirkanmaalla on varsin rauhallinen, suorastaan hämmentävän hyvä. Vaikka täällä testataan (Suomen mittapuulla) tosi paljon niin ei juuri löydy uusia tapauksia. Sairaaloissakin on ihan vaan muutama potilas (6kpl).
Toki tuo Uusimaan rajojen avaus alkaa näkymään ehkä kuluvan viikon lopulla tai ensviikolla viimeistään. Silti olen toiveikas ettei ne pahimmat skenaariot taida toteutua.
Hmm... viime viikkoinen Uusimaan rajojen avaus, itämisaika huomioiden, ja ens viikon vappu on kyllä aika paha kombinaatio. Mutta jos vapusta 10 päivän päästä sairaalat ei oo täynnä niin se ois tosi hyvä signaali.