Mietin että mikä mahtaa olla tuo BS- tutka.
Uutiset:
Sitä, että miksi ilmoitellaan naapurissa ja sovitaan tapaamisia jotka eivät kuitenkaan toteudu? Eli tänään oli taas ohari päivä.Olen huomannut, että siellä on myös paljon näitä "muka" tyttöjä. Siis sellaisa idiootteja, jotka tekevät vain kiusaa.
Mikäköhän siinä on että jotkut ajelee 'alinopeutta' muuten paitsi kun ohituskaista alkaa. Silloin ruoskitaan datsunista kaikki hevoset irti. 🤔
Ja toinen mitä mietin on että mitenkä isoja kiksejä jotkut saa siitä että käyttää koko 2km ohituskaistan siihen kun hitaasti hiipii yhdestä (1) autosta ohi.🤔
Näillä mietteillä uuteen päivään
Mä taas mietin, että mikä funktio on tulla liikkenteessä roikkumaan ihan hanuriin kiinni. Yritetäänkö sillä saada edellä ajava ajamaan ylinopeutta vai mitä. Koska mä teen ainakin ihan päinvastoin😁
Mä taas mietin, että mikä funktio on tulla liikkenteessä roikkumaan ihan hanuriin kiinni. Yritetäänkö sillä saada edellä ajava ajamaan ylinopeutta vai mitä. Koska mä teen ainakin ihan päinvastoin😁
Joissain sähkö-/hybridiautoissa on suht tehokas moottorijarrutus. Motarivauhdeissa kun nostaa jalan nopeasti kaasulta, vauhti tippuu kymmeniä kilometrejä tunnissa tuosta noin ja perseessä roikkuva Audi-kuski pääsee hakemaan tilaa pientareen puolelta.