Erinäköisiä palveluita on tullut käytettyä paljon. Vaan käydään lista läpi:
1. Travel girls on minulla toiminut hyvin. Palvelussa on feikkiprofiileja, jotka ottavat yhteyttä, kun katkaiset maksun. Olen kuitenkin tavannut useita palvelua hyödyntäviä naisia ja ainahan se raha on vaihtanut omistajaa, paitsi kerran kyseessä oli laukku. Toista kertaa en siihen lähde.
Palvelu on aika kallis ja pidän sitä auki vain kuukauden kerrallaan kun käyttöä. Maksunvälittäjä on toiminut hyvin.
2. Sugardaters on ihan mielenkiintoinen palvelu. Siitä keskustellaan jodelissa eli ilmeisesti ihan oikeita opiskelijatyttöjä palvelussa.
Maksunvälittäjä vähän epäilyttävä niin en ole käyttänyt. Saatan minä kokeilla tulevaisuudessa.
3. AshleyMadisonin vuodetuista sähköpostiosoitteista löytyi minunkin meiliosoite. En vain käyttänyt sellaista, jossa olisi ollut oma nimeni, joten kukaan ei arvannut sitä suomalaiseksi eikä tunnistamisvaaraa ollut.
Myös maksukorttia olin käyttänyt eikä välissä ollut maksunvälittäjää. Jostain syystä luottokortttiani ei vuodettu. Ilmeisesti vuodetut olivat niitä, jotka olivat maksaneet ekstraa ”turvallisesta” tietojen poistamisesta.
AshleyMadison oli kuuluisa siitä, että feikkiprofiilien osuus oli kai kaksi kolmasosaa. Siitä huolimatta minä onnistuin tapaamaan yhden naisen ihan livenä. Sitkeys palkitaan. Ihan paska saitti se oli.
Tibe jatkaa.