1. Pidän suklaasta - en oikeasti pidä suklaasta, vaikka esim. kaakaosta pidän. Vale siis on tämä.
2. Pidän marmeladista - Ilona ihana, kyllä mä pidän marmelaatista, vaikka en sitä pahemmin voisi syötä. Toi T on tarkoituksella.
3. pidän salmiakista - Nytkin kun vaan ajattelenkin sitä, alkaa suussa se jo maistua.
Kapu jatkaa.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
1. Silmässäni on ollut roska, joka paljastui noin 10cm pitkäksi hiukseksi. 2. Olen löytänyt saappastani pienen ahvenen. Ahven ei ollut enää tuossa vaiheessa elävien kirjoissa. 3. Olen piilottanut housuihini seteleitä. Aika huonosti tosin, sillä ne löydettiin varsin helposti.
Ykkönen jäi tänne. - Se oli Naisen häpykarva muttet kehdannut siitä tohtorille sen enempiä tunnustaa. Punatukkaiselta naiselta joka oli värjännyt hiuksensa tummilla raidoilla, silmät vihreät, pisamia, karvan pituus 1,5-2,7cm.
Kiitos Seepeli, kyllä se oli tietoa että olet kalamiehiä Jatketaan kalajutuilla:
1. Olen saanut komean hauen ja kokannut siitä evästä neljäksi päiväksi 2. Olen uinut tahallani verkkoihin ja "joutunut" itse saaliiksi 3. Olen napannut haaviini kirjolohen ja loimotellut siitä nuotiolla kelpo eväät
Meinasin ensin veikata, että kolmosen kirjolohi oli kaupan tiskiltä ja siten kalavale. Mutta sitten mietin, että Stan on kalamies ja erämies. Valitsen kuitenkin kalavaleeksi ykkösen. Stan on kyllä saanut montakin komeaa haukea, mutta epäilen ettei jaksanut vetää haukipullia neljänä päivänä peräkkäin.