Alotetaan vaikka siitä isin bemarista.. Joskus paljon paljon nuorempana sillä jonkun verran ajelin, kunnes eräänä päivänä sen sitten mälläsin. Samaan kasaan sain 2 muutakin autoa ja itsekin vähän kolhuja. Mutta siis 2 on totta.
Ja mitä tähän sinipukuisen herrasmiesten kohtaamiseen tulee, niin olin liikenteessä jo aiemmin mainitulla bemulla, ja pikkasen saattoi olla katsastus venähtänyt.. Lähtivät perään ja pysäyttivät, jotain papereita kyselivät. Ihan autosta pyysivät nousemaan, kun tutkivat sitä autoa. No enhän minä tiennyt koko katsastusasioista tietenkään mitään 😇😇. Herra poliisit kertoivat mulle ystävällisesti koko katsastuskuvion liki kädestä pitäen, ja vannoin kautta kiven ja kannon ajavani seuraavana päivänä konttorille 😇 ja sain pitää kilvet autossa. Eli tämä siis tosi. Ja se katsastusreissu on muuten kanssa ihan oma tarinansa.. 😊
Ja sitten päästään siihen ujoon ja kilttiin naapurin tyttöön. Mä OLIN joskus sellainen. En oo enää. Nykyään tuntuu siltä, että puhun aivan liikaa ja flirttailen aina kun on tilaisuus. Eli 1 on palturia.
Tää meni siis Mr. G:lle. Onnea voittajalle 😘