Vahingossa... Oli kai vahingossa ku ei ollut suunniteltu... joku saattaa muistaa Sari tampesterin kaunotar vuosien taakse... Hän oli kerran käymässä tässä kylässä. Oli niin kova hinku että loppu lause " & Rami " jätettiin vähän sivulle... Noh sovin Sarin kanssa treffit ja kun päädyin paikalle niin luonnollisesti Ramikin oli läsnä. Muistan vielä kun Sari kysyi mikäli haittaa että Ramikin on mukana ja vastasin tajuamatta mitä tarkoitti just silloin ei. Noh, tuli harrastettua 1 ja 3 vähän eri muodoissa joten 2 jäi harmaaseen tulevaisuuteen.
a) pitänyt asiakasta kahleissa ja silmät sidottuna yli tunnin putkeen b) tallonut kiveksiä ja penistä korkokengillä c) ollut "umpirakastunut tyttöystävä"
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎 Kallio to 14.11.!
a) pitänyt asiakasta kahleissa ja silmät sidottuna yli tunnin putkeen - kyllä, mä innostuin ja hieman katosi ajantaju, pahoittelut, ihan niin kauaa ei oo hyvä pitää kiinni b) tallonut kiveksiä ja penistä korkokengillä - en vielä, en edes ilman korkkareita, pahus! c) ollut "umpirakastunut tyttöystävä" - kyllä, harvoin näitä pääsee tekemään, ja vaatii tutumman asiakkaan, mutta kiva tehdä kun kaikki natsaa
JTM, ole hyvä!
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎 Kallio to 14.11.!
1: En ole 7 vuoteen pitänyt kesälomaa töistä 2: En ole 2 vuoteen ollut sairaslomalla töistä 3: En ole nykyisessä työpaikkassani pitänyt koskaan rokulipäivää
Elikkäs 1 on totta. Todellakin viimeksi kun olen pitänyt kesäloman otin myös lopputilin lähes heti sen päätyttyä. 3 on totta. monta kertaa mielessä käynyt, mutta vielä en ole "ehtinyt"
2 oli valetta. No ei niitä sairaslomia niin usein ole, mutta esim viimeviikon olin sairaslomalla just
Mieluummin överit kuin vajarit.. jepjep. Nää överit ois saanu jäädä vetämättä. Elikkäs, alkoholi on yllättänyt käyttäjänsä välillä näiden vuosien aikana, mutta mitä silloin on tullut nautittua?