3. Alkio-opistossa - Kepuliperheestä kun pomppaa niin oli melko selvä valinta, mutta vain hetkeksi.
Tonava oli jäljillä ja hän jatkakoon.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
Puhelimiakin tulee ja menee... Seuraavia Samsungin malleja minulla EI ole eikä koskaan ollut. Vai olisiko joku näistä sittenkin hallussani, tai ainakin ollut joskus?
Kiitos Johann Strauss nuorempi. Meinasin melkein unohtaa koko pelin.
Do dih. Laitetaanpas tällä kertaa jotain puntteihin tai kehonpainolla treeniin liittyvää. Olen harjoitellut aika monia eri liikkeitä mutta mikä näistä kolmesta on kukkua? Eli harjoitus mitä en ole ikinä edes kokeillut.
2.maastaveto,kyllähän sinä nostaisit koko maapallon jos siinä olis kahva.kaikkia muita vetoja olet harrastanut,mitä näitä nyt onkaan,köyden-,pitkä-,käteenveto yms.
Penkkipunnerrusta tein aikoinaan paljonkin ja olen parin vuoden tauon jälkeen alkanut tekemään jälleen käsilläseisontapunnerruksia seinää vasten. Maastavetoa en ole ikinä edes kokeillut joten repikää siitä!
Wanha Turska osoitti wiisautensa ja menee jatkoon! Ollos hyvä.
1.Ei olis parturia.Kokeilimpa tätäkin,ei mitenkään säväyttänyt näiden kanssa. 3.Näin päis käymään,jo entuudestaan tuntemani nainen esitti tällaisen toiveen ja täytin neitokaisen toiveen ps.en perinnyt maksua 2.Ladyboy?ei nyt sentään,jotain rajaa kuitenkin