Voisin melkein luvata, että viimeistely sujuis paremmin kuin Wembleyllä 😉^ oispa aika kiva, jos joku tulis vähän häiritsemään mun keskittymistä 😉
Ois kyllä kiva olla sohvalla yhdessä keskittymättä peliin 😉
Uutiset:
Voisin melkein luvata, että viimeistely sujuis paremmin kuin Wembleyllä 😉^ oispa aika kiva, jos joku tulis vähän häiritsemään mun keskittymistä 😉
Tuon teille molemmille nämä kissat hoitoon jos ei peli kiinnosta...toinen huutaa vieressä ja toinen puree nilkkoja.
Olipa muuten näpäkkä maali Realilta vaikka olivat "hätää" kärsimässä.
Kyllähän se oli siinä. On muuten hieno pelimies tuo Kroos, jää isot saappaat täytettäväksiVoisin melkein luvata, että viimeistely sujuis paremmin kuin Wembleyllä 😉^ oispa aika kiva, jos joku tulis vähän häiritsemään mun keskittymistä 😉
Tuon teille molemmille nämä kissat hoitoon jos ei peli kiinnosta...toinen huutaa vieressä ja toinen puree nilkkoja.
Olipa muuten näpäkkä maali Realilta vaikka olivat "hätää" kärsimässä.
Sellasta se tuoreen isän homma on. Jalkapallopelitkään ei enää ole entisellään 😁
Olikohan tämä peli nyt tässä.
Suomen surkein kuski. Pitäis käyttää oikeita betoniporsaita feikkien sijaan, tulis vähän motivaatiota niiden väistämiseenJoku kausi tuommoisia possuja taisi ollakin, ja autot loppuivat kesken.
Areenasta Stasi FC.On hyvä dokumentti, ei keskittynyt pelkästään fudikseen, vaikka nimi niin antaakin ymmärtää.
DDR:n Stasin Mielken tukema Berliner FC voitti mestaruuksia Dresdeniä vastaan, mutta pelaajia loikkasi länteen.