Ja ettei lähdetä ihan satalaukalle niin takuuvarmasti ei ole sairaalaympäristö.
Yksityisillä lääkäriasemilla sen sijaan tämä kuvio onnistuu varmasti.
Satulaukalle.
Uutiset:
Ja ettei lähdetä ihan satalaukalle niin takuuvarmasti ei ole sairaalaympäristö.
Yksityisillä lääkäriasemilla sen sijaan tämä kuvio onnistuu varmasti.
hiukan ahdas paikka seksille:).
Tosin olen lääkäri, joten ei tarvitse edes harrastaa mitään lääkärileikkejä.
Voin vakuuttaa, että jalkatuellinen sähköinen gynen tutkimuspöytä on vain oikeasti niin järjettömän hyvä paikka seksiin, etenkin jos pitää asennosta, jossa nainen makaa selällään ja mies seisoo. Näkymät ovat todella kiihottavat ja pöydän korkeutta säätämällä voi kokeilla erilaisia penetraatiokulmia. Ja B-rappua, jos se on molemmille ok. Miehelle selän kannalta asento on hyvä, etenkin jos on pari selkäleikkausta takana. Siinä on helppo käyttää erilaisia vibroja ym. Naisen osaksi jää maata ja nauttia (vaikka Ilona oli sen pari tuntia hiestä märkä ja lopuksi molemmat olimme aika puhki).
kova pala.
Ylilääkäri
Se on Secret Ladylla nyt Turun reissu edessä. Ylilääkäri ottaa vastaan.😄
Ehkä SecretLady42 haluaa tulla kokeilemaan? Ilmoittele toki, jos olet Turkuun tulossa, niin eiköhän sinutkin saadaan tutkittua ja hoidettua, niin kokisit tämän "fantasian" ihan itse. Itse asiassa olen katsellut kuviasi sillä silmällä, että olisi mukava tavata.Kyllähän sitä mukava olis tavata, mut ultraäänet jääköön muille. Ellet sit halua tarkastaa, onko kystia, mitä kierukalle kuuluu yms ns.oikeaa. Eeeeh, olis eka kerta, että tutkija maksaa mulle eikä toistepäin. 😅😘
Ylilääkäri
P.S. en ole tällä saitilla enkä vanhalla Sexworkillä valehdellut yhtään ainutta kertaa.
Miehenä, jonka kirjahyllyä somistaa jallu- ja rattolehtien vuosikerrat 1973-1987 oli ylilääkärin ja IlonaTequilan raportin muodossa luettava eroottinen seikkailu erittäin viihdyttävä, etten sanoisi suorastaan mukaansa tempaava lukukokemus.Kuulosti eroottisesta seikkailukertomukselta omaankin korvaan. 😊
Ei siitä mieltään kannata pahoittaa, että saa kirjoituksestaan palautetta. Tiesitkö, että naisilla on pillun lisäksi aivot ja he voivat kirjoittaa ajatuksiaan pelkäämättä, että omat rapsat tai rapsaamattomuudet kärsii.
Kiitos vain palautteista, joita on tullut runsaasti kommentetina ja tykkäämisinä. 90% on ollut positiivisia ja tsemppaavia.
Erikoista on , että negatiivista ihmettelyä ja yökkimistä on tullut samoilta henkilöiltä, jotka toisessa ketjussa valittavat rapsojen vähyyttä ja huonoa rapsakulttuuria. Ymmärrän sitä taustaa vasten kyllä, että rapsojen kirjoittamiseen on korkea kynnys, mutta kun on ollut 2002 alkaen ensin wörkillä ja sitten saitilla, niin ne ei paljoa minua hetkauta, mutta aloittelijoille varmasti kova pala.
Ylilääkäri