Mulle tuli tänään mieleen, että mistä tuo sanonta "Sano mua rehtoriksi" on saanut alkuunsa eli onko se jostain komedialeffasta lähtöisin vai mistä? Tietääkö kukaan?
Uutiset:
Tästä on monta variaatiota " sano mua rehtoriks sano mua sun isiks "
Huhupuheet väitti että alku ei ollut koominen vaan hyväksikäyttö koulussa yläasteella.
Englanniksihan tuo on oikeasti seksikäs lause.
Oon kuullut että joku nainen kertoi että joku random pano oli sanonut sille "Sano mua ravihevokseksi". Onhan noita variaatioita.
90-luvulla joku lukiokaveri oli kännipäissään heittänyt tyttöystävälleen tyyliin; "Sano mua rehtoriksi! Kehu mun partaa!"
Oon kuullut että joku nainen kertoi että joku random pano oli sanonut sille "Sano mua ravihevokseksi". Onhan noita variaatioita.
Call me 'stallion'.
(Oikeasti race horse / trotter.)
Call me 'stallion'.
Eiii...
Kaikki ei toimi ihan samoin kaikilla kielillä
90-luvulla joku lukiokaveri oli kännipäissään heittänyt tyttöystävälleen tyyliin; "Sano mua rehtoriksi! Kehu mun partaa!"
Oi. "Kehu mun partaa" on jotenkin tosi suloinen lause!
Jostain kumpuaa mieleen joku Antti Holman sketsi, jossa henkilö B oli niin seksikäs, että henkilö A olis muistaakseni halunnut hieroa silmämuniaan sen sänkeen.
Mutta hei englanniksi tästä tulee dialogi:
Asiakas: "Call me headmaster"
Palveluntarjoaja: "Yes, headmaster"
Palveluntarjoaja ottaa asiakkaalta suihin.
Palveluntarjoaja: "Call me head master"
Asiakas: "Yes, head master"
Tästä on monta variaatiota " sano mua rehtoriks sano mua sun isiks "
Huhupuheet väitti että alku ei ollut koominen vaan hyväksikäyttö koulussa yläasteella.
Mulle tuli tänään mieleen, että mistä tuo sanonta "Sano mua rehtoriksi" on saanut alkuunsa eli onko se jostain komedialeffasta lähtöisin vai mistä? Tietääkö kukaan?
Call me 'stallion'.
Eiii...
Mikähän olisi ruotsiksi sama?
Call me 'stallion'.
Eiii...
Ori
Stallion
Hingst
Kilpahevonen-springare
Kalla mig hingst? Kan du kalla mig (en stort) hingst? Ei taida toimia, tycker jag.
Call me 'stallion'.
Eiii...
Ori
Stallion
Hingst
Kilpahevonen-springare
Kalla mig hingst? Kan du kalla mig (en stort) hingst? Ei taida toimia, tycker jag.
Toimii! Jå visst.Ttämä orhi lähti käyntiin.